Bygning af brugerforum.
Fra : john

Dato : 04-10-03 22:24

Hejsa.

Jeg skal i forbindelse med min hjemmeside lave et debatforum.
Jeg har hørt at der findes noget der næsten er færdig, men hvad de hedder,
og hvor de findes.
Jeg vil være meget glad for lidt hjælp.

MVH
John

Fra : jopa

Dato : 04-10-03 22:52

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boards/index.html

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 04-10-03 23:32

john <johndk@tiscali.de> wrote:

> Jeg har hørt at der findes noget der næsten er færdig, men hvad de
> hedder, og hvor de findes.

Du kan prøve nogle i brug på http://www.opensourcecms.com/ - se under CMS -
Forums til venstre.

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : john

Dato : 05-10-03 09:27

"Kasper Garnæs" <demos@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan prøve nogle i brug på http://www.opensourcecms.com/ - se under
CMS -
> Forums til venstre.

Tak for hjælpen. Her var lige det jeg skulle bruge.

MVH
John

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-10-03 23:36

john skrev:

> Jeg skal i forbindelse med min hjemmeside lave et debatforum.
> Jeg har hørt at der findes noget der næsten er færdig, men
> hvad de hedder, og hvor de findes.

Et debatforum kræver serversideteknologi. Når du bl.a. har
krydspostet til php-gruppen, går jeg ud fra at du har adgang til
dette sprog. Så er tråden bare ikke relevant i html-gruppen eller
webdesign-gruppen.

Krydspost er sjældent nødvendigt - og hvis det er, bør der stort
set altid sættes opfølgning (FUT) fra starten. Læs gerne
følgende side om at sende til flere grupper:
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner i nævnte
gruppe)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Tine Müller

Dato : 05-10-03 09:31

> [...]

> Jeg skal i forbindelse med min hjemmeside lave et debatforum.
> Jeg har hørt at der findes noget der næsten er færdig, men hvad de hedder,

http://hifi-konsulenten.dk/snitzdk/forum.asp?FORUM_ID=1 - Du skal have
adgang til at bruge ASP på dit webhotel.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Peter Kjær

Dato : 05-10-03 10:52

> http://hifi-konsulenten.dk/snitzdk/forum.asp?FORUM_ID=1 - Du skal have
> adgang til at bruge ASP på dit webhotel.

Hej Tine,

Hvorfor linker du ikke til producenten http://forum.snitz.com/ istedet for ?

--
Ses,