Så kører bilen endelig :)
Fra : Unlimited

Dato : 04-10-03 21:23

Det er utroligt hvad man kan få for næsten igen penge *G*

Og måske er det utroligt at det kan holde... Eller måske er det et spgm. om
hvor længe den holder..

Anyway her kan du se min "nye" bil :)

http://www.klub-striben.dk/minbil/medlem/bil001.htm

Mvh Flemming - Striben Crew -
webmaster, kasserer www.klub-striben.dk

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 04-10-03 22:29

"> Anyway her kan du se min "nye" bil :)

> http://www.klub-striben.dk/minbil/medlem/bil001.htm

Flot bil

Men jeg har tit spekuleret på hvorfor så mange synes det er så cool med
sorte/mørke baglygter ??
Hele formålet med at man ligesom skal kunne give bagfra kommende et praj om
at man vil svinge eller bremse går jo fløjten når det hele er sort.

Er det bare mig der ikke fatter en brik eller hva' ??

mvh

Lars

Fra : Steen Meldhede

Dato : 04-10-03 23:05

> Flot bil
>
> Men jeg har tit spekuleret på hvorfor så mange synes det er så cool med
> sorte/mørke baglygter ??

fordi de mener det ser godt ud.det er en smagssag.

> Hele formålet med at man ligesom skal kunne give bagfra kommende et praj
om
> at man vil svinge eller bremse går jo fløjten når det hele er sort.

kun hvis de er hjemmelavet dvs sprayet med transperant sort maling (som alt
for mange overdriver med).er de derimod købt sorte er lysstyrken fuldt ud
den samme.

> Er det bare mig der ikke fatter en brik eller hva' ??

næppe...men du har nok set mange hjemmelavet lygter som stortset ikke kan
lyse.jeg mener at det er helt fint at de ryger til syn omgående når loven
fanger for de er sku direkte livsfarlige at ligge bagved.
--
mvh Steen Meldhede www.sitecenter.dk/www.digiteam.dk
Mailadresse er fiktiv så don't bother.Private mails kan sendes fra

Fra : Unlimited

Dato : 05-10-03 12:08

> fordi de mener det ser godt ud.det er en smagssag.
Nemlig :)

> om
Der er fint lys fra lygterne, de er købt sådan, og hvis du kan se det, er
der også monteret reflekser i bunden er kofangeren bagpå.

> [...]

> lyse.jeg mener at det er helt fint at de ryger til syn omgående når loven
> fanger for de er sku direkte livsfarlige at ligge bagved.
Hjemmelavede lygter kan også tones så det ikke går SÅ MEGET ud over
lysgennemgangen.
Min Carina røg da igennem et syn med hjemmetonede lygter... Men det var også
kun lavet for at få et lidt mørkere skær.

Fra : Søren Christensen

Dato : 04-10-03 23:10

"Lars Hørlyck Sørensen" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at man vil svinge eller bremse går jo fløjten når det hele er sort.
>
> Er det bare mig der ikke fatter en brik eller hva' ??

Nej, men der er da heldigvis nogle der tænker sig lidt om når de begynder at
male. Det lyger på denne bil ser ikke så slemme ud som man ser på
mange andre biler der vræler rundt omkring i landet....

Venligst

Fra : Steen Meldhede

Dato : 04-10-03 23:17

> Nej, men der er da heldigvis nogle der tænker sig lidt om når de begynder
at
> male.

?? hvis de lygter er malet er jeg ronald McDonald.

Det lyger på denne bil ser ikke så slemme ud som man ser på
> mange andre biler der vræler rundt omkring i landet....

de ser ikke slemme ud fordi ....de er købt som sorte lygter,altså fuldt
lovlige og med fuld lysstyrke som alle andre lygter.

Fra : Anders Møller

Dato : 05-10-03 08:53

Unlimited wrote:

> Anyway her kan du se min "nye" bil :)

Fin vogn, men har du ikke fået lakeret den hvide ko-fanger sort endnu ? Jeg
så dig vist en dag på Fisketorvet, hvor du holdt parkeret. Hvad har den
fejlet, bilen, siden den ikke har kørt?

--
Anders Møller
Uno i.e

Fra : Unlimited

Dato : 05-10-03 12:06

> [...]
Jeg
> så dig vist en dag på Fisketorvet, hvor du holdt parkeret. Hvad har den

Hehe hvad har den ikke fejlet...

* Min turbo er utæt , drypper olie ned på udstødningen og i udstødningen
(skal renoveres) hvor får jeg gjort det uden det koster en halv bondegård
?
* Køleren var utæt (blæseren havde ramt den)
* Generatoren ville ikke lade.
* Ny blæser foran køleren (hvor finder jeg en der er MAX 7 cm høj og
effektiv ?)

Det var nogen af de ting der skal laves/er lavet...
Derudover er der mange andre småting der skal klares... Både kosmetisk og
mekanisk, men jeg tager en ting ad gangen og har ikke travlt, det er jo kun
et stykke legetøj :)
Og så er det jo en god ting at den ikke koster mere end 2400 om året at
ansvarsforsikre...... Og at den er synet med konstruktive ændringer :)

Fra : John Sahl

Dato : 05-10-03 12:26

www.turbodk.dk er vist ikke helt ved siden af i den retning

> Og så er det jo en god ting at den ikke koster mere end 2400 om året
> at ansvarsforsikre...... Og at den er synet med konstruktive
> ændringer :)

Og afgift betalt for den nye motor?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Steen Meldhede

Dato : 05-10-03 13:14

> * Ny blæser foran køleren (hvor finder jeg en der er MAX 7 cm høj og
> effektiv ?)

en blæser fra Diavia's ac-anlæg til en golf IV er ca 4 cm tyk og kan give en
go' "storm".de forhandles af Waeco i Lunderskov.

Fra : Unlimited

Dato : 05-10-03 20:24

> en blæser fra Diavia's ac-anlæg til en golf IV er ca 4 cm tyk og kan give
en
> go' "storm".de forhandles af Waeco i Lunderskov.
Se DET var noget jeg kunne lide at læse...
Nu må jeg lige ringe i morgen og høre om det ikke er noget de har liggende
til mig tirsdag :)

/Mvh Flemming

Fra : Unlimited

Dato : 05-10-03 12:10

> [...]
Jeg
> så dig vist en dag på Fisketorvet, hvor du holdt parkeret. Hvad har den

Det er vel 14 dage siden jeg var derinde med kæresten... Og den hvide
kofanger foran er ikke lakeret endnu.. Den passer ikke helt på, og der er
mange andre ting jeg vil bruge guldet på inden da.
Og jeg tror også jeg så dig... Noget mølle på uno'en så vidt jeg husker...

Fra : Anders Møller

Dato : 05-10-03 20:36

Unlimited wrote:

> Det er vel 14 dage siden jeg var derinde med kæresten...

Nåja hende med brysterne ;)

> Og jeg tror også jeg så dig... Noget mølle på uno'en så vidt jeg
> husker...

Korrekt.

--
Anders Møller