Tip til Outlook Express 5.0
Fra : Gert Laursen

Dato : 10-04-01 21:28

Når jeg klikker på en af de nyhedsgrupper jeg abonnerer på så tager Outlook
Express 5.0 evigheder om at komme ind i gruppen og få hentet de nye beskeder
!

Der var engang en som havde en opskrift på hvordan man undgår at vente
evigheder på at Outlook Express henter at alle ny beskeder - den hentede kun
dem man abonnerede på !!

Er der nogen som har fidusen på ovenstående metode for jeg kan ikke finde
den i mit arkiv ???

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-04-01 21:47

"Gert Laursen" skrev

> Der var engang en som havde en opskrift på hvordan man undgår at
> vente evigheder på at Outlook Express henter at alle ny beskeder
> - den hentede kun dem man abonnerede på !!

Omdøb din folders.dbx til f.eks. folders.dbx.old

OE-gruppen er lige ved siden af denne, jeg sætter opfølgning til
den.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-04-01 22:02

Tue, 10 Apr 2001 22:27:34 +0200, skrev "Gert Laursen"
<dontmail@me.com>:

>Når jeg klikker på en af de nyhedsgrupper jeg abonnerer på så tager Outlook
>Express 5.0 evigheder om at komme ind i gruppen og få hentet de nye beskeder

Slet folders.dbx.

Det har den ulempe, at du mister dine nyhedsgruppelister, så hvis du
vil abonnere på en ny gruppe, så kan du ikke bruge listen.

Hvis du så vil abonnere på en ny gruppe og du kender navnet på
gruppen, så skriv news:gruppenavn i start => kør og du kan så abonnere
på den på normal vis.

Alternativt kan du jo hente gruppelisten igen og så slette folders.dbx
igen.

Outlook Express har sin egen gruppe, se signatur, hvortil jeg sætter
fut, så svar herpå vil blive bragt der.

med venlig hilsen
Knud
--