Billigst til en mobil telefon på De Hollan~
Fra : Carina

Dato : 05-10-03 01:27

Hej gruppe

Jeg leder efter den billigste måde at ringe til en mobiltelefon på de
Hollandske Antiller. Ikke en dansk mobil, men et taletidskort, der er købt
dernede. (Fra en fastnettlf. i DK)

Jeg kan se Universal tager 2.98 som det billigste. Findes der andet?
Telekort foreks?

Kan man "nøjes" med at være kunde hos Universal ved disse udenlandskald. Af
mange gode grunde vil jeg altid foretrække at være TDC kunde, men det kan
også blive _for_ dyrt. Og med en kæreste der er væk i 7 uger, ville det være
dejligt at kunne tale billigt sammen.

Alle muligheder og forslag er velkomne

Carina

Fra : Brian Kals

Dato : 04-10-03 16:35

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mange gode grunde vil jeg altid foretrække at være TDC kunde, men det kan
> også blive _for_ dyrt. Og med en kæreste der er væk i 7 uger, ville det

Hvis i nu begge har internet, hvorfor så ikke bruge et IP telefoni program
som f.eks www.skype.com der er prisen 0kr pr min
Kun internet prisen skal betales som normalt.

> Carina

Mvh
Brian

Fra : Carina

Dato : 05-10-03 09:52

"Brian Kals" <groupes@REMOVEsmart-tech.dk> wrote in message

> Hvis i nu begge har internet, hvorfor så ikke bruge et IP telefoni program
> som f.eks www.skype.com der er prisen 0kr pr min
> Kun internet prisen skal betales som normalt.

Det kan ikke lade sige gøre, da han kun har internet adgang via satelit,
dvs. kun til mail.

Men jeg har fundet svar. Universal Telekom er det billigste. 2.98 pr. minut
til en mobil....Hvis andre skulle mangle svaret

Carina

Fra : Christoffer K

Dato : 10-10-03 19:35

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote

> Jeg kan se Universal tager 2.98 som det billigste.

Jeg går ud fra, du mener 2,98 DKK/min ???

> Findes der andet? Telekort foreks?
> Alle muligheder og forslag er velkomne

Det nemmeste (og billigste) vil være forudbetalte telekort. Så undgår
man besværet med at skifte fastnetabonnement for f.eks. kun 7 uger,
samt at forbruget løber løbsk. Bruger man et Millenium Global Calling
Card fra 1st4phonecards er prisen følgende:

DK (fastnet) til Netherlands Antilles (mobile): €0,231 pr. minut, dvs.
ca. 1,75 kr. + normal dansk takst (0,25 kr/min om dagen med TDC).

--
Christoffer K.
Billige kort til udlandstelefoni og gratis SMS til udlandet via

Fra : Carina

Dato : 11-10-03 09:19

"Christoffer K"

Bruger man et Millenium Global Calling
> Card fra 1st4phonecards er prisen følgende:
>
> DK (fastnet) til Netherlands Antilles (mobile): ?0,231 pr. minut, dvs.
> ca. 1,75 kr. + normal dansk takst (0,25 kr/min om dagen med TDC).

Ved du hvor man køber sådan et, i KBH?

Carina

Fra : Christoffer K

Dato : 11-10-03 10:10

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote
> Bruger man et Millenium Global Calling

> Ved du hvor man køber sådan et, i KBH?

Du behøver såmænd ikke bevæge dig fra computeren for at købe
Millennium telekortet (eller rettere sagt blot en lang
indtastningskode, som du modtager på din email). Du kan gøre det over
nettet med et visakort. Gå ind på 1st4phonecards.com eller via linket
nederst, klik ind på "Online Store", registrer dig først som bruger
("Create Account"), søg dernæst kortet under "Product List" og foretag
dit indkøb.

Bemærk i øvrigt, at købsprisen udregnes i dagsaktuel US$ kurs, så
selvom et stk. Millennium kort har pålydende værdi €15 kan det altså
fås billigere.

Søg evt. tidligere tråd her i gruppen om emnet.

Fra : S

Dato : 11-10-03 05:49

Carina skrev news:3f7ee6b9$0$24731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> [...]
> dernede. (Fra en fastnettlf. i DK)
>
> Jeg kan se Universal tager 2.98 som det billigste. Findes der andet?

Jeg vil gerne hjælpe med at finde en billigere løsning, men sig mig lige
hvad de hedder på engelsk, så vil det være en stor hjælp.

Fra : Carina

Dato : 24-10-03 22:44

"ps" <affald62@hotmail.com> wrote in message
> tele-link.dk tilbyder distancen til kr. 1.36 pr. minut.

Ja, til fastnet derude. Jeg skriver ret tydeligt i mit indlæg at det drejer
sig om opkald til en mobiltelefon. Har du fundet noget på tele-link.dk vedr
dette, som jeg ikke kan finde??

Carina

Fra : ps

Dato : 30-10-03 01:55

Hej Carina,

Eftersom der kun står én pris, ville jeg mene at prisen er den samme til
mobil på de Hollandske Antiller.
Hvis du vil være sikker, så kontakt firmaet og spørg.
www.tele-link.dk

Kh,

Peter

---