Problemer m. ASUS V6800+SONY G400
Fra : Lasse

Dato : 10-04-01 21:24

Hejsa,
På mit ASUS Display panel kan jeg max. sætte refresh rate til 60 Hz (kører
1280x1024) uanset størrelse, mens jeg i Windows (W2K) indstillingerne godt
kan sætte den til 85 Hz... Hvilken skal jeg regne med? - jeg synes at
billedet flimre lidt for meget..
Jeg har prøvet at installere seneste Beta og Released drivere...
Er der nogen som kan hjælpe?

Mvh
Lasse

Fra : Knopfisk

Dato : 11-04-01 01:12

Har du installeret din skærm korrekt..?

- Martin

Fra : Lasse

Dato : 11-04-01 08:27

Det er netop det som er problemet... Jeg har installeret den rigtige inf.
fil, men får af en eller anden årsag ikke mulighed for at vælge refresh rate
over 60 i mit Asus displaypanel og over 85 i windows display panel..

Mvh
Lasse