Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Pinnacle PCTV Rave
Fra : Kasanski

Dato : 04-10-03 15:58

Er her nogen der har erfaring med Pinnacle PCTV Rave, hvor godt det er, jeg
ved godt at det er et meget billegt kort, men skal kun bruges for lidt sjov

På forhånd tak

Fra : Bear

Dato : 05-10-03 14:39

Min bror fik altid blå skærm når han prøvede at installere sit PCTV Rave.
Det virkede godt nok i min maskine, men billedkvaliteten var langt fra så
godt som med mit Hauppauge WinTV.

Jeg har købt et Terratec Cinergy 400 efter mit Hauppauge pludselig blev
defekt. Både Hauppauge WinTV og Terratec Cinergy er ok TV-kort.

Bear