Momsangivelse/Listeangivelse til England
Fra : Thomas Piil

Dato : 04-10-03 14:53

Hej...

Jeg har en kunde i England som har et firma, men ikke et momsnummer.
For at angive salg til et EU land skal man jo angive det på listeangivelsen,
men hvordan angiver jeg så det salg?

Mvh Thomas

Fra : Knud Berggreen

Dato : 04-10-03 19:05

On Sat, 4 Oct 2003 15:53:01 +0200, "Thomas Piil"
<tpiil@tpiil.dk> wrote:

>Hej...
>
>Jeg har en kunde i England som har et firma, men ikke et momsnummer.
>For at angive salg til et EU land skal man jo angive det på listeangivelsen,
>men hvordan angiver jeg så det salg?

Hvis din kunde ikke har et gyldigt momsnummer så skal du
betragte det som en privatkunde og beregne dansk moms. Dette
skal så ikke på nogen liste.

/Knud
--
Berggreen Service