Oploadning af side
Fra : Henning Lund-Hansen

Dato : 04-10-03 11:10

Problemer med oploadning af side,jeg forstår ikke hvorfor der bliver
skrevet dette.
Jeg er helt ny begynder hvad web-desing angår.

Min web adresse er
http://home20.inet.tele.dk/sikker/

Fra : mig

Dato : 04-10-03 11:35

"Henning Lund-Hansen" <lund_hansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrevet dette.
> Jeg er helt ny begynder hvad web-desing angår.

Den besked plejer ikke at betyde noget....og dine sider er da på nettet ?

Fra : mig

Dato : 04-10-03 11:37

> [...]
> skrevet dette.
> Jeg er helt ny begynder hvad web-desing angår.

Der er en grim fejl på dine sider når man klikker i bunden for at komme
tilbage til startside, åbner den sig i samme ramme så man bliver lukket inde