Hjul til potteplanter ?
Fra : Christian

Dato : 04-10-03 09:00

Min kone har et par ret store potteplanter, som hun gerne vil have ind
i stuen før det for alvor bliver koldt derude. Hun har set et apparat
til at sætte parasolfødder i, således at man kan rulle parasollen
rundt på terrassen. Planterne er ikke helt så tunge, men ideen synes
nærliggende - hvis bare man kunne finde det rigtige apparat.

Er der nogen, der kan lede mig på sporet af det, hun ønsker. Jeg
ønsker det sådan set også, for hver gang en af de potter skal flyttes
rundt inde i stuen, er det mig, der bliver sat til at gøre det.
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Madsen

Dato : 04-10-03 11:53

On Sat, 04 Oct 2003 10:00:12 +0200, Christian
<chr.jessen@tdc_væk_adsl.dk> wrote:

> [...]
>ønsker det sådan set også, for hver gang en af de potter skal flyttes
>rundt inde i stuen, er det mig, der bliver sat til at gøre det.

Kik i Bauhaus i afdelingen med planter. De plejer at have
stabler af disse plader med hjul/ruller under til små penge.

mvh Madsen

Fra : //zigge

Dato : 04-10-03 12:35

"Madsen" <madsen@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Kik i Bauhaus i afdelingen med planter. De plejer at have
> stabler af disse plader med hjul/ruller under til små penge.

Dem de har i Bauhaus koster fra 80 - 100Kr, så hvis du kan finde nogle
billigere hjul kan det lade sig gøre at lave "rullebrædderne" billigere
selv. (Min viv samler på store kaktusser :). Jeg plejer at kunne finde
hjulene til ca. en tier i Silvan og tage et stykke plade med fra deres
rest-kasse, så kan dimsen laves for ca det halve.

Mvh
//zigge

Fra : Aksel

Dato : 04-10-03 21:27

"Christian" <chr.jessen@tdc_væk_adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ønsker det sådan set også, for hver gang en af de potter skal flyttes
> rundt inde i stuen, er det mig, der bliver sat til at gøre det.

Kvickly har haft dem på tilbud for ca. en måned siden.
Jeg plejer at købe dem i Citti i Flensborg, der koster en "Pflanzenroller"
2,5 ?

Hilsen Aksel

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-03 12:35

Hjul under planter!

Jeg fik en ide i en genbrugsbutik forleden. Her solgte de alt i
butikken til ½ pris.

Blandt en masse ragelse stod der adskillige understel til TV med fine
hjul under. 40 kr. pr. stk, og altså i lørdags 20 kr. Selvfølgelig
skulle det kortes lidt ned i højden, men hjulene var meget fine,
så her kommer vi ned på 5 kr. pr. hjul

Mvh
Gerda