Podekniv søges
Fra : Frank Hansen

Dato : 10-04-01 20:49

Hej alle.

Jeg har søgt mange steder efter en podekniv (krum facon), men forgæves.

Er der nogen som ved hvor en sådan kan købes - i en god kvalitet.

Bor i Vallensbæk. Tak og hilsen

Frank.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-04-01 21:36

On Tue, 10 Apr 2001 21:48:45 +0200, "Frank Hansen" <frankh@private.dk>
wrote:

>Jeg har søgt mange steder efter en podekniv (krum facon), men forgæves.

Haveselskabet havde engang både podekniv og okulationskniv som
medlemstilbud. Jeg købte en af hver, selv om de var dyre. Regnede med
at få et par gode knive, de så jo flotte ud på billederne.
Aldrig har jeg betalt så meget for sådan noget lort De var end
ikke så skarpe at de kunne skære et stykke snor over.

Nå, det var en sidebemærkning...

>Er der nogen som ved hvor en sådan kan købes - i en god kvalitet.

De firmaer som handler med artikler for planteskoler kan levere dem i
en ordentlig kvalitet. Frit fra hukommelsen kan nævnes Flegs Trading
som vist ligger i skælskør, Hartving i Egå og Plantimex, vist i
Holstebro. Adresserne kan findes i de gule sider. Disse firmaer plejer
at være til at handle med, også for private.

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : Lundhede Planteskole

Dato : 10-04-01 21:47

Vi har dem i vores internetbutik, søg efter podekniv.
Håber de er bedre end Mads's.

Venligst
Jens

--
LUNDHEDE - den alternative planteskole & udflugtshave
Åbningstider: alle ugens dage kl. 9 - 18, dog lukket onsdag.

Frank Hansen <frankh@private.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ksJA6.2474$mj.167641@news101.telia.com...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-04-01 20:08

On Tue, 10 Apr 2001 22:46:30 +0200, "Lundhede Planteskole"
<lundhede@lundhede.com> wrote:

>Vi har dem i vores internetbutik, søg efter podekniv.
>Håber de er bedre end Mads's.

De kan i hvert fald ikke være dårligere

--
Mads Lie Jensen