Bagesten......igen...
Fra : Allig8or

Dato : 03-10-03 21:51

Hejsa.Jeg har læst om Jeres forskellige meninger om
bagestenen,er der nogen ,der ved hvor man kan købe ,en sådan i Odense...?

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Padmé Amidala

Dato : 03-10-03 22:03

Jeg så en på tilbud i Inspiration-Vestergade i starten af denne uge.

VH
Padmé

Fra : Jokum

Dato : 03-10-03 22:52

> Jeg så en på tilbud i Inspiration-Vestergade i starten af denne uge.

Hvis man kan kalde det en bagesten, altså hvis det er den sorte tallerken
form du tænker på.

Desuden har den slip-let belægning, og det bryder jeg mig ikke om når den
kommer op på de temperaturer..

Fra : Padmé Amidala

Dato : 04-10-03 08:41

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kiggede nærmere på den. Jeg så bare at
der stod bagesten på pakken...

VH
Padmé

Fra : Allig8or

Dato : 04-10-03 17:02

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kiggede nærmere på den. Jeg så bare at
> der stod bagesten på pakken...
>
> VH
> Padmé
Ok,Takker for svar,kigger på den,når vi kommer til Oense igen..

Fra : Jesper

Dato : 05-10-03 19:25

Imerco kæden har en bagesten af mærket Il Forno (tror det er navnet) den er
ganske fin, dvs virker som den skal, mon ikke der er en Imerco i Odense??