elendig score i 3dmark 2001SE
Fra : B. Lind

Dato : 03-10-03 19:08

Her lige kørt en test af min pc med programmet 3dmark2001SE. Resultatet var
totalt nedslående kun 6555.... Jeg skulle have noget af det bedste i
hardware såsom : Intel 3.0 cpu, radeon 9700 m. 128 mb ram, 1024 corsair ddr
ram, audigy 2 lydkort, o.s.v. så jeg forståer ikke den lave score???? Er der
nogen der ved hvorfor???

MVH B.L

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 03-10-03 19:19

B. Lind wrote:
> [...]
> ram, 1024 corsair ddr ram, audigy 2 lydkort, o.s.v. så jeg forståer
> ikke den lave score???? Er der nogen der ved hvorfor???

Kører du med AA? Har du husket at installere chipset drivere mv?

--
Martin K

Fra : B. Lind

Dato : 03-10-03 19:51

Hvordan kan jeg kontrollere at jeg har installeret chipset drivere som du
skriver???

Fra : Lasse

Dato : 03-10-03 21:43

"B. Lind" <b_lind@post5.tele.dk> wrote in message
> Hvordan kan jeg kontrollere at jeg har installeret chipset drivere som du
> skriver???

Installér dem igen...

Lasse