Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problem med skærm der ikke "starter"
Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 03-10-03 00:04

hey
Jeg har fået et problem med min skærm. Den starter ikke altid når computeren
starter, alt andet køre. Så skal jeg slukke helt for strøm til både computer
og skærm vente en havl time og starte... så er den der. Der siger Biosen at
CMOSen er blevt sat på default. noget tid efter sker det samme igen, uden at
have ændret noget i bios indstillingerne. hvordan kan det være, og kan jeg
gøre noget ved det?

Har Geforce 3 TI 200 og Compaq TFT5015 skærm.
på forhånd tak
Nikolaj

Fra : FlexifoilBladeRunner

Dato : 04-10-03 07:56

> [...]
at
> CMOSen er blevt sat på default. noget tid efter sker det samme igen, uden

Jeg havde samme problem da jeg skulle opsætte min nye computer, jeg kunne
ikke altid få noget frem på skærmen, men pludslig var alt ok. Jeg kender
ikke løsningen men tror at der havde noget med en eller anden konflikt i
hardwaren??? Hver gang jeg fik kontakt rodet jeg rundt i CMOS og ændret på
diverse indstillinger.

Mvh

Morten