Frames i Frontpage 2002 - hjælp!
Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 03-10-03 17:14

Kan nogen hjælpe her? - så tusind tak.

Problemet er følgende: Jeg har en side under opbygning: www.chpeamuseum.dk,
hvor siderne i den engelske version skal befinde sig i hovedrammen som i den
danske version. Men nu hopper alle siderne ud på en hel side, når jeg kalder
dem med menuknapperne til venstre, - og lige gyldigt, hvilken destination
jeg kalder under indlægning af hyperlinket, så er det bare en hel side hver
gang. - Hvor er min frame blevet af. - Jeg vil være meget taknemlig for lidt
hjælp.

Mvh

Gunnar Pedersen

Fra : A.N.

Dato : 03-10-03 20:43

Hej Gunner
Du skal på din engelske side marker hvert enkelt link og klikke på indsæt
hyperlink og vælg distinationsramme og i feltet distination skriver du
framenavnet sikkert I1, så går alle ind i framet.
A.N.

Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 03-10-03 21:13

Hej A.N.

- Gid det var så vel, men det virker kun for startsiden, - de øvrige links
åbner stadig i en hel ny side uanset, hvad jeg forsøger.

Mvh

Gunnar Pedersen

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 04-10-03 08:59

Gunnar Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> - Gid det var så vel, men det virker kun for startsiden, - de øvrige links
> åbner stadig i en hel ny side uanset, hvad jeg forsøger.

udgave) for engtekst eller lign.. Så kan den finde ud af det. Det skal man
faktisk ifgl. "bedstpaanettet.dk", når hjemmesiden består af flere framesets.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 04-10-03 10:23

Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 04-10-03 10:41

Hej Lillian

Tusind tak for hjælpen - nu kører det igen - FrontPage skal så åbenbart have
et helt andet og specifikt navn for hovedrammen, for at den kan finde ud af
det. - Jeg vil huske det!

Mvh

Gunnar Pedersen