Mercedes model og motoroversigt
Fra : Henry

Dato : 03-10-03 16:50

Hej

Jeg går og kikker efter en brugt Mercedes men har ikke meget forstand på
sammenhængen med modeller og motortyper.

Jeg vil gerne have en diesel da jeg kører meget men jeg gider ikke have en
75HK motor til en 1,5 ton bil.

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde oplysninger om hvordan det hænger
sammen og kan man i øvrigt chip tune en mercedes turbo diesel som f.eks. en
VW?

mvh
Henry

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-03 18:49

Henry wrote:
> [...]
> have en 75HK motor til en 1,5 ton bil.
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan finde oplysninger om hvordan det

Prøv denne side:
http://www.mercefreaken.com/

> og kan man i øvrigt chip tune en mercedes turbo diesel
> som f.eks. en VW?

Det afhænger jo nok en del af hvilken model (alder) du har i tankerne.

Per --Ford Sierra 1,6 (S) 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2 GB video online
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere