Mozilla problem ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 15:58

Vores hjemmeside er hel håbløs, set med Mozilla...
Kan vi gøre noget, så vores javascript menu, kan fungere, som den gør, set
med IE ?

Se problemet her:

http://www.tjekmig.dk/ng.jpg

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-10-03 16:26

"Buffy" <tjekmig(Snabel-a)pc.dk> skrev :

>Vores hjemmeside er hel håbløs, set med Mozilla...

Virker fint i min Mozilla 1.4 og for den sags skyld også i Opera
7.20

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/tjekmig.png
--
Knud

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-10-03 17:30

virker også fint her hos mig med Mozilla 1.2.1 og med NS 7.1 samt Opera 7.11

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 18:54

Det i har set på er forsiden, hvor der er der ikke nogen java menu.
Men det er der, på alle undersiderne. Se her:
http://www.tjekmig.dk/html/index.html

Vi har testet dem med Mozilla 1.5 b og menuen sidder bare, oven i vores txt.
og billeder.

Fra : Lobais

Dato : 03-10-03 19:49

Buffy wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Det i har set på er forsiden, hvor der er der ikke nogen java menu.
Behøver der at være det på nogen af siderne?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-10-03 20:02

> [...]
> http://www.tjekmig.dk/html/index.html
>
> Vi har testet dem med Mozilla 1.5 b og menuen sidder bare, oven i vores

Jeg kiggede bare på http://www.tjekmig.dk og ikke andre steder.
Mvh\Michael

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-10-03 22:47

Buffy skrev:

> Vi har testet dem med Mozilla 1.5 b og menuen sidder bare,
> oven i vores txt. og billeder.

Samme her.

Prøv med en standardsættende doctype. Se mere om doctype switching
her: <http://gutfeldt.ch/matthias/articles/doctypeswitch.html>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen