ASP.NET og Frontpage 2003
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 14:58

Hejsa

Jeg kæmper noget med at få lov til at ligge ASP.NET kode ind på sider i
frontpage. Det vil sige, helst uden at brugerne skal vide noget om
programmering. Derfor var tanken at bruge ASP.NET Controls, som der tales så
fint om. Kan det virkeligt passe, at det er nødvendigt med Microsoft
Sharepoint Portal, for at få det til at fungere? Jeg kører pt. en Windows
2003 Standard server med IIS6.0 og Microsoft Sharepoint Team Services.

Med venlig hilsen

Kim

P.S.
Hvis der er andre der kæmper med denne slags problemer, så sig endeligt til.
Hvis vi kan komme forbi det, ville det være for nice!

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-03 19:36

Jeg har fundet en løsning. Kan i øvrigt orientere folket om at Frontpage
2003 kombineret med Windows Sharepoint Services er noget der vil fremad -
både i funktionalitet og effektivitet!

/Kim