Undervognsbehandling eller røveri ved høj
Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-10-03 14:12

Dinitrol i Rødovre vil have 3500 til 4500kr (dobbelt eller dobbelt ekstra beahndling) for at
sprøjte min nye Toyota.

Det lyder i mine øren alt alt for dyrt og kan umuligt være rimeligt.

Hvem kan ellers anbefales?

Mvh
Roberto

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-10-03 14:30

Roberto Saldo wrote:

> Dinitrol i Rødovre vil have 3500 til 4500kr (dobbelt eller dobbelt
> ekstra beahndling) for at
> sprøjte min nye Toyota.

Dinitrol er altid dyrere end de andre mærker.. Pava, Suvo, Tectyl, osv,
osv..

Jeg har dog aldrig set nogen dokumentation for, at det skulle være bedre..

--
Jan W Nielsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-10-03 15:10

Jan W Nielsen wrote:

> Dinitrol er altid dyrere end de andre mærker.. Pava, Suvo, Tectyl, osv,
> osv..
>
> Jeg har dog aldrig set nogen dokumentation for, at det skulle være bedre..

Heller ikke jeg, og de giver 15-20%'s rabatter ud til højre og venstre, det bliver det jo heller
ikke ligefrem billigere af, de skal jo tjene det samme.

Jeg har ringet til Toyota i Måløv, de har en aftale med en lokal mand og mente at de helt sikkert
kunne gøre det både bedre og billigere.

Så må Dinitrol ryge og rejse.

Mvh
Roberto

Fra : Claus Petersen

Dato : 03-10-03 17:34

> Dinitrol er altid dyrere end de andre mærker.. Pava, Suvo, Tectyl, osv,
> osv..
>
> Jeg har dog aldrig set nogen dokumentation for, at det skulle være bedre..

Tværtimod, jeg har et par bekendte som hver især har gjort dårlige
erfaringer med Dinotrol.
De har begge (de kender iøvrigt ikke hindnanden) oplevet at Dinitrolen
slipper fæstet i karrosseriet så der komme "lommer" bagved den løse
Dinitrol.
Den ené gjorde ikke mere ved det, hans Opel var alligevel blevet indhentet
af rusten.
Den anden (Golf) gik til behandleren hvor de ret hurtigt indrømmede at der
havde været en dårlig "årgang" af produktet, hvorefter de tilbød en gratis
ombehandling. (Den dårlige "årgang" skulle være taget af markedet).
De fik han men var mildest talt ikke imponeret, da de ikke rensede det gamle
ordentlig af.
Jeg vil på den baggrund fravælge Dinotrol, hvis det var mig.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Torben Petersen

Dato : 03-10-03 17:03

Jeg gav ca 2200kr. for min Corsa, ved Suvo og med i prisen er at bilen
bliver indkaldt efter 1 år; GRATIS, hvor de går bunden efter for steder hvor
det er skrabet af pga. man har været på en høj kantsten, og hvis det er
slidt af i hjulkasserne.

--
Torben Petersen

Corsa B 1,4i
FJERN_DETTEtorben-lea@mail.dk

Fra : Olesen

Dato : 03-10-03 20:49

"Torben Petersen" <FJERN_DETTEtorben-lea@123mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> det er skrabet af pga. man har været på en høj kantsten, og hvis det er

Gav 2268,- for en Sierra til en komplet behandling.
Perfekt udført arbejde iøvrigt, også SUVO (Special UnderVognsOlie).