2003 Server Select
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-10-03 13:34

Er Windows 2003 Server kommet i Select udgave ?

Jeg fik i dag at vide at Select ordningen skulle være droppet, men jeg er
ikke sikker på at det er rigtigt. Hvad er der kommet i stedet for Select ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 03-10-03 13:42

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Er Windows 2003 Server kommet i Select udgave ?
>
> Jeg fik i dag at vide at Select ordningen skulle være droppet, men jeg er
> ikke sikker på at det er rigtigt. Hvad er der kommet i stedet for Select
?

Den eksisterer da stadig - og Windows 2003 Server er kommet med de steder
jeg ved de har Select...

FUT: dk.edb.system.ms-windows.server

Jesper

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-03 14:00

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> [...]
> ikke sikker på at det er rigtigt. Hvad er der kommet i stedet for Select

Droppet og droppet det hedder "Licensing" nu hos os, og er langt fra droppet

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-10-03 18:05

Peter Lykkegaard skrev :
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message

> Droppet og droppet det hedder "Licensing" nu hos os, og er langt fra
droppet

> mvh/Peter Lykkegaard

Takker for svar og beklager at jeg ramte den forkerte server gruppe.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Serverhaus