Til orientering
Fra : Falcon

Dato : 03-10-03 12:37

Kære alle

Jeg har to domæner hos web10/talk active- eller hvad de nu hedder Her
ligger jeg tilsyneladende på server 05.

Det virker meget ustabilt, efter jeg har logget på med Frontpage 2002 og
uploaded nogle forskellige filer- kan der ske flere ting:

- der er pludselig ikke kontakt til serveren
- jeg logger af, og via browseren logger jeg på hjemmesiden. her kan den så
skrive: no webside configured on www.mitdomæne.dk

Herefter kan jeg først efter 2- 12 timer, komme på igen med browseren. Jeg
har fået forskellige til at prøve siden af, men de kan heller ikke komme på.

Jeg benytter mig af et enkelt subdomæne, men det er samme problem på både
hoveddomæne og subdomæne.

Det virker mest stabilt hvis jeg ikke uploader, men kan også i løbet af
dagen pludselig være nede- hvilket sker meget ofte, og hver dag den sidste
lange periode.

Det andet domæne ligger på samme server (mig bekendt), men dette redigerer
jeg ikke så meget i, dog har det nøjagtigt samme problemer.

Indtil videre har jeg brug for FP med extensions, dog primært fordi jeg ikke
er den store html-nørd (endnu .

Jeg har brug for at vide om det er mig der gør noget galt, eller det er
forventeligt til den 10,- kr. pr. måned som jeg giver,. og der måske er en
serverfejl hos Web10. Jeg ville gerne skifte udbyder, men der er en 60- 80
personer der er afhængige af at kunne logge på de næste par måneder- så
overflytningen på 10-15 dage er ikke acceptabel.

Med venlig hilsen

Carsten

Svar:
Det kan være din firewall der driller, disable den og prøv igen.

Man få, hvad man betaler for.
Har selv haft web10 men skiftede indenfor den 1. måned, det virker ikke som
et særlig seriøst firma, dog skal det tilføjes at der er mange der er
tlfredse med Web10.

Har på nuværende Pro-service, og har ingen problemer, prøv at kontakte dem
på tlf: 76 42 00 00, jeg er sikke på at de kan klare en flytning på et par
timer.

-/ Falcon

Svar:

Hej Falcon

Nu håber jeg du har ret jeg flytter nemlig over til Pro-Service. Jeg
ringede og de virkede utroligt professionelle. Sagen / overflytningen er
allerede i gang!

Tak for det gode tip.

Med venlig hilsen

Carsten