Bør præster u-urbane lortesnakkende afvige~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 06:36

Er noget som folk ikke forstår, lig med sindsyge? Fs Moses-tornebusk- eller
SctHans-patienters hallucinationer.? Eller nedenstående betragtninger?

Kan en præst nægte sognebåndsløsning hvis præsten har oplevelse af sindsyge
hos den, der leger med hende, uden at det kan bevises, at der leges?

-----------------

Jeg har konstateret, at staniol er lugttæt vedr både ammoniakken fra gærende
urin og indol-skatol lugtstofferne fra lort, og jeg arbejder mod følgende
opfindelse: -
som jeg håber du kan kritisere/forbedre på.

1. En klud belagt med stanniol og luftkanaler masseproduceres - pris under
en
krone, hvis millionmarked.

2. Denne CD-store "hightech-potte" trækkes op af lommen og skubbes ind i
underbukserne, mens du sidder eller ligger (eller står eller cykler ned ad
bakke), og ved tryk mellem to fingre på *nubre-A* udløses kuldioxidpatron så
luftkanaler folder potten sig ud til literstor halvkugle-skål ,

som
ekskrementerne landes i, og ved tryk på en anden slags *nubrer-B* trækker
randen sig sammen, så "sækken snøres i", og afsondrer skumplast i
sammensnøringen,
så en ekskrement-fyl,dt, lugttæt stanniolbelagt kugle haves og kan smides i
papirkurven og ligge der problemfrit i måneder indtil tømning.

3. Eller genbrugs-fanatikere kan lade den gode gødning havne på markerne.

4. De nævnte to slags (forskelligt-ru, følbare)*nubrer* til udløsning af

hhv potte-udfoldning(A)
og potte-forsegling (B)

behøver ikke være fordelt over pottens yderside, men

kan evt være placeret i kort bændel=hank, hvis det viser
sig bekvemmest for olding (eller barn der vågner i sengen og skal tisse) at
finde med højre hånd i mørket disse to udløserknapper.
--

ad 3. Hvis jeg var bondemand og boede nær en losseplads, hvor
husholdningsaffald dumpedes incl sådanne "stanniol-tennisbolde med

(hvis de ikke er urinindholdende dvs går i stykker ved landing, så efter at
have læderet stanniolen mod noget spidst., så regnen gradvis kan frigøre
gødskningen. )

Iøvrigt mener jeg at valmuer på marken er ikke så smukke som efterladte
stanniol-rester der skinner året rundt og mudres til så de ikke blæser langt
væk. De forgifter ikke jord eller andet, og aluminium har vi nok af.

------------------

Sådanne spekulationer (situationsfornemmelses-manglende sindsyge) vil nogen
anse for sindsyge. Var kejseren sindsyg, da han valgte at lade som om, at
han troede på skrædderne og gå nøgen for at se, om der var en dreng eller
en voksen der ville afsløre?

Her er der kun tabu-pjat vedr ekskrementer at afsløre.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-10-03 09:15

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Bo, du har lige gjort det igen: Skrevet et langt indlæg om ekskrementer i
dk.livssyn.kristendom, hvor det altså med al ret kan siges at være totalt
off-topic.

Jeg er ikke præst og aner ikke hvad du mener med dit selvopfundne ord
"u-urbane", men jeg opfatter dig nok som "lortesnakkende afviger", når du
skriver den slags indlæg.

De øverste fire linjer i dit indlæg er måske on-topic, men du må altså
forstå at emnet lort altså ikke lige er synderligt relevant for
dk.livssyn.kristendom. Er det for at provokere barnligt at du vedbliver med
disse indlæg?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 10:57

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> [...]
> dk.livssyn.kristendom, hvor det altså med al ret kan siges at være totalt

Ikke vær så fundamentalistisk, bondetung jordbunden.
Fat at ting rækker ud over det konkrete, og at følgende om renlighed er ikke
OT

Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af
bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab. Lukas11.39

> Jeg er ikke præst og aner ikke hvad du mener med dit selvopfundne ord
> "u-urbane", men jeg opfatter dig nok som "lortesnakkende afviger", når du
> skriver den slags indlæg.

Er det finere at være teologi-snakkende afviger?
Lort er del af dagligdagen. Ikke sundhedsfarligt at tale om. Har du en
fetich mht "pænt sprog"
Brownnosing skriver Madsen og Krogh ti gange i hvert indlæg - har du opgså
problemer med deres fetich?

Der skulle i overskriften have stået Bør præster AFVISE u-urbane....

Politiken har ti gange rettet videnskabelge fejl jeg påviste, men er begyndt
at undlade besvarelse, fordi jeg ikke skriver i "Urban" tone. Et alibi.

Jeg er ikke OT fordi jeg beskæftiger mig med PRÆSTERS ETIK

Jesus omgikkes toldere og skøger - og ville næppe have vasket sine hænder
og ymtet "lortesnak er ikke mig".

Her lidt follow up som er livssyn-kristendom relevant

Politisk uvilje mod gode kondomer

Kondomer er gode nok, og er måske aldrig gået i stykker

når reglementeret brug, dvs når der er smørelse og de er korrekt påsat.

Japanerne har aldrig haft kondombrud (eller allergi-hysteri vedr gummi) og
gider ikke markedsføre non-latex kondomer, som er knap så elastiske som
gummi-kondomer (poly-urethan benyttes, pris 45 kr for to på apoteket, som
idag oplyste mig at de sælger så mange, at det ikke vil forsvinde ud af
sortimentet

De burde sælges i forskellige størrelser, og er lidt svære at rulle på, selv
ved min gennemsnitlige phallos.

De kan bruges med ethvert smøremiddel og genbruges uendeligt - der sker
nemlig ingen kvældning eller oxydation , som der gør med sart natur-latex,
der er umættet, dvs har sarte dobbeltbindinger.

Forkælelsen af apotekerne har stået på i årtier og omsider kastes lidt lys
på skadelighed og korrption, som overgår Rene Milos og Brixtoftes.

Men værste skadelighed er, at på et frit marked ville der ske reklame for
Avanti-kondomerne om ubrydelighed , og de ville udkonkurere både gummi og
ppiller

Medicinal-industrien tåler ikke det sidste. DET er en storskandale.

Kristensnobberi ligger bag det hvidkitlede præstskabs opbakning af
apotekermonopol, som er årsag til millioner af abortindgreb.

Japansk ærlighed er sund De bruger ikke ppiller men især kondom kombineret
med sikre perioder. Som er sikre.Kondom skyldes aldrig noget utilsigtet vedr
hjælpemidler, altid fortrydelse.

Svinsk vestligt terapeut-vælde vil ikke have, at RU486-piller og
polyurethan-kondom gør dem overflødige.

Fremstikllingspris for Avanti-kondomerne er ca som for gummi-kondomer, så
salgspris ville ikke være så urimelig dyr for polyurethanerne, som den er,
hvis privatisering.

Min fornyede interesse for de superstærke kondomer har at gøre med mine
faeces-forsøg.

Lugt fra lort trænger hurtigt gennem almindelige plastikposer og kondomer,
men næsten ikke gennem polyurethan, der er lige så tyndt (og dog ikke kan
beskadiges af en negl. Kun af en mands negl plus dobbelte armkræfter.)

Man kan føle de stærke kondomer lige så lidt som de gammeldags, dvs kun hvis
man ved de er på.

Men er man sart skal plastmembran være belagt med metalfolie for at være
lugttæt, så mine 45 kr var spildt.

High-tech ekskrementering., hvis markedet var frit.

Der er korruptions-millioner at hente for hvert borgmester-slæng dvs ikke
kun Milo og Brixtofte-typerne, i at kunne forsinke byggemodning, der handler
om kloakering dvs VVS.

Derfor vil staten stritte imod sund-fornuft løsninger vedr fjernelse af
ekskrementer,

( som ikke var et problem i stenalderen, hvor vi blot gik lidt væk fra hus
og gade.)

At vi bruger tøj, frister til ble-overflødigheder

Småbørn - kinesere har blot forklæde skoleuniform så barnet kan sætte sig på
hug.

Inden de kan gå, bæres de og holdes frem, når mor mærker at den lille skal.

En fornuftig løsning kunne være liter-store polyurethan-"kondomer" der
sættes fast mod urinrør hhv anus, mens affaldsstofferne udlades.

Moderne chips-løsninger kan nok udvikles, så det sker håndfrit sikrere og
nemmere end ved kolostomi-opererede(der især tidligere lortede ud gennem
maveskind i en plastpose).

Plast kan pådampes metal, så et sådant stort kondom bliver totalt lugttæt,
og indtil chipsløsninger er udviklet, kan der i kondomet være luftkanaler,
så man ved et eller nogle tryk får en halv-stiv minipotte, som man let med
en hånd holder imod kroppen, så intet spildes(eller den hviler på stol/seng
underlag hvor man sidder eller ligger), og evt tørres bagefter med papir og
det hele forsegles og kan henligge til det fylder for meget i hjemmet og
bæres ud.

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-10-03 12:23

Anders Peter Johnsen anderspj@mail.dk skrev dette:

> [...]
>
> Bo, du har lige gjort det igen: Skrevet et langt indlæg om
> ekskrementer i dk.livssyn.kristendom, hvor det altså med al ret kan

Lad dog være med at svare ham, - det eneste det resulterer i er at han
fortsætter med i alenlange uvedkommende intetsigende vrøvletunge
meningslø'se og indholdsløse svadaer og der bare fylder og fylder og
fylder endnu mere uden at bibringe noget som helst.

Lad os sammen stoppe Bo Warmings terror i bl.a. dk.livssyn.kristendom
Vil du læse mere om hvem og hvad Bo Warming er så læs her:
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Fra : \"Sokrates\"

Dato : 03-10-03 22:21

Dit indlæg afslører mere end tabu-pjat, jeg tror vi nærmer os en eksakt
beskrivelse af kernen af dig. Tak for det, det pynter blandt dine andre
ligegyldige, selv-dyrkende indlæg. Lort, det er hvad det er - hvor svært kan
det være?

mvh
Jakob

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-03 05:59

""Sokrates"" <remove@noshit.dk> wrote in message
> [...]
> beskrivelse af kernen af dig. Tak for det, det pynter blandt dine andre
> ligegyldige, selv-dyrkende indlæg. Lort, det er hvad det er - hvor svært

Interessant kommentar. Er det uetisk at bruge sig selv som case og derved
gøre synspunkter konkrete?

Kan du evt forklare hvad du mener udfra min følgende uddybning:

---------------------

Klage/spørgsmål vedr sognebånds-instituttet

Fordi mange præster har afvist min ansøgning som sognebåndsløser og

fordi stat-kirke adskillelses fordele og ulemper interesserer mig og

fordi jeg fandt en præst, som jeg udfra KD-skriverier og to telefonsamtaler
fandt mere på bølgelængde med mig end de fleste -

- ansøgte jeg om sognebåndsløsning. Men tilstræbte ikke den normale
ydmyge tone som en høflig, veluddannet dansker oftest bruger. Jeg mener, at
selv hvis jeg var en rethaverisk,pligtafvisende Sct Hans patient (og jeg er
på ingen måde sindsyg) så ville det være gavnligt for FK med endnu mere
imødekommende holdning , evt ja til ansøgning.

Med MEGEN BERETTIGELSE svares af præsten

"Dit største problem er, at du ikke vil være får!

Og så har du jo heller ikke brug for nogen hyrde - eller pastor - eller
minister..."

(hele brevet copypastes nederst)

Jeg mener at god FK-politik idag er IKKE at forvente et "får-hyrde
klassesamfund" indenfor kirken, Gavnligere er idag en jævnbyrdighed, som den
Camus og Nietzsche udtrykker i de første to korte citater nedenfor

På Jesu tid og på Grundtvigs var forholdene mere kirketugtsagtige, jvf
tredie citat. Mester-lærling forhold prægede samfundet - en
undervisningsform som jeg finder god til håndværks og anden oplæring, men i
kirkelivet mener jeg, at præsten især lønnes for en ordstyrerrolle ved
gudstjenester, men ellers bør være en jævnbyrdig borger. Præsten skal være
eksempel men ikke aktivt opdrage på menigheden.

At forlange et selvvalgt "får"-status af menigheden, jager de unge væk fra
kirken idag.

Jeg mener ikke, at have pligter overfor præsten andet end ikke lyve, stjæle,
volde.

Når som her, der ikke er andre ulemper for præsten end begravelsespligt,
mener jeg, at selv den mest rethaveriske afviger bør siges ja til. Jeg vil
meget gerne høre provstens mening.

Hvis der var en 1. n menighedsrådsvalg-kup situation eller 2. arbejdsbyrde
pr. mange konfirmander eller lignende, ville det være en anden sag.
Sjælesorg-forpligtigelse er ifølge bl.a. denne præst ikke meget større
overfor en sognebåndsløser end overfor andre - opleves det meningsløst,
siges nej, uanset formelt tilhørsforhold.

Min interesse i dette *jura-etik FK-spørgsmål* udspringer i høj grad af min
uenighed i , at Steen Ribers og Lone Gade ekskluderedes af FK, for ikke at
være rettroende nok og vise interesse for noget konkurerende. Jeg er ikke
enig i præstens vurdering i brevet nedenfor, at de fravalgte tro , Jesus,
eller Gud ved at være søgende sjæle, og jeg finder det skadeligt for FK, at
ministeriet bakkede op om eksklusionerne. Ligesom jeg ikke mener i aktuelle
sognebånds-løsnings-bagatelsag at have opført mig ukorrekt. Måske
ucharmerende. Men skal kirken kræve charme? Jeg ved godt at vor lighed
overfor Gud ikke betyder, at præster ikke må være menneskelige og gøre
forskel på folk. Men er det gavnligt at opdrage på folk ved at gøre forskel?
Eller er præster så fortravlede, at de behøver beskytte sig ved at afvise de
ucharmerende?

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46,
DK2200 Copenhagen N , 45 35861000

-------

TO GODE OG TRE BETÆNKELIGE CITATER

"Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig. Måske
vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven.Albert Camus

"I hate to follow and I hate to lead. Obedience? No! And ruling? No, indeed!
Nietzsche

.. "En discipel står ikke over sin mester, og en tjener ikke over sin herre.
Det må være nok for en discipel, når det går ham som hans mester, og for en
tjener, når det går ham som hans herre." (Jesus... jvf. Matt 10,24-25).

"Du kalder dig fri?
Jeg vil høre din herskende tanke, og ikke at du har kastet et åg?
Er du en sådan, som kunne tillade sig at kaste et åg?
Der findes dem, der bortkastede deres sidste værdi, da de bortkastede deres
tjenstvillighed. Also Sprach Zarathustra Nietzsche

" Hvor jeg fandt liv, fandt jeg lydighed. Alt levende er noget adlydende
, Nietzsche

BREV FRA PRÆST TIL MIG

Du skriver bl.a.: "Ellers bør åbenhed være reglen og det er utidig egoistisk
luksus, at præsten vælger og vrager mht hvem af interesserede, der lukkes
ind."

Der er ikke tale om at "vælge og vrage" mht. til hvem der lukkes ind (eller
ude...) Der er tale om at overveje, hvem der har et berettiget behov for
pastoral betjening/supervision/omsorg. Hvis en person ikke har dét behov, er
der ingen grund til at gi ham den.

Jeg har tre børn. De to ældste har fået rettet tænder og gået med bøjle i
årevis. Den yngste har ret til samme service - men har ikke brug for den.
Hvorfor så insistere på sin ret?

Et andet sted argumenterer du for, at en "minister" er en tjener - han bør
altså stå rede til at betjene enhver, som har et anliggende...

Og du har ret i, at en "tjener" er underlagt sin herre, og derfor står til
rådighed for sin herre hele tiden. Men en tjener står ikke til rådighed for
hvem-som-helst hele tiden. "Minister" er i familie med ordet "administrere"
som betyder "at tage vare på (på en andens vegne)".

Og det er dét, vi præster gør. Vi ta'r vare på menigheden på Guds vegne. Vi
er hans tjenere. Vi er ikke menighedens lydige slaver, som pisker rundt
efter hvilket indfald én-eller-anden nu måtte ha' fået.

Vi kaldes også "pastor" - et ord fra latin, som betyder "hyrde"...

En hyrde lader heller ikke ét får koste rundt med sig. Hyrden kender sine
får, og hvis ét får farer vild, vil hyrden med fare for sit eget liv opsøge
og finde det fortabte...

Men hvis ét får stiller sig på bagbenene og nægter at indordne sig de fælles
vilkår for flokken så har dét ene får valgt sin egen vej, og er ikke længere
en del af flokken. Det er fårets ret at vælge sig ud. Men fåret kan da ikke
bare stille sig op ved vejen og "kræve sin ret" overfor den næste tilfældige
hyrde, som måtte komme forbi!

Det er i det hele taget et problem med den megen fokus på "ret"... Pudsigt
nok har jeg aldrig beskæftiget mig med min "ret" - jeg synes det er
fløjtende uinteressant. Jeg går ud fra, at jeg får hvad der tilkommer mig.

Jeg går langt mere op i, hvad der er min pligt!

Jeg fornemmer, at du har det modsat.

Hvilke pligter har du i grunden? Kender du dem?

Du summer kristendommen sammen til, at påskemiraklets idé om, at vi alle er
herligt frelst, betyder at der burde være mindre regeltyranni i
folkekirken...

Det er jo noget forkvaklet sludder!

Kristendommens hele kerne er jo netop, at der findes regler. Der findes
forbrydelser, som der skal bødes for. Der må ofres, for at kunne finde
forsoning.

Det er da kun på grund af reglerne, at Jesus overho'det krøb op på det kors.
Hvis ikke der var regler, hvis vi bare skulle være overbærende og ligeglade
allesammen, så kunne han være blevet hjemme hos sin Far...

Så var der ganske vist ikke blevet betalt for din og min synd, men hvad...
Almindelig overbærenhed skulle vel kunne klare den detalje, eller hvad?

At du og jeg overhovedet kan kalde os kristne - at dåben har betydning - at
der findes mulighed for at tro på frelse og det evige liv...

Alt det skyldes regler. Dropper vi reglerne, er der ikke længere nogen
kirke.

Men folkekirken er her. Den er grundlovsfæstet. Som en luthersk-evangelisk
kirke. Det betyder, at vi som kirke er forpligtet på de lutherske
bekendelsesskrifter.

Vi er derimod ikke forpligtede på hverken Grundtvig, Indre Mission eller
noget som helst andet. Hverken Grundtvig, Beck eller Kløvedal har autoritet
i denne her forening. Vi er forpligtede på bekendelsen og på Bibelen, så det
er i grunden uinteressant om Kløvedal mener, at Folkekirken har stjålet
Steen Ribers dåbsgave...

Hvis Steen Ribers har fået noget i dåbsgave, har han fået det af Gud. Hvis
kirken er i stand til at stjæle dét, som Gud har givet, så er Gud mindre end
kirken og vi er alle til grin fordi vi overhovedet bruger tid på at
diskutere noget så småt.

Og hvem gider være medlem af en forening, der dyrker noget, som er mindre
end foreningen selv... Langt mindre - hvilken idiot gider gå op i at løse
sognebånd til den ene eller den anden ceremoni-forvalter, hvis der alligevel
ikke er en almægtig Gud, der står bag det altsammen?

Men hvis Gud er større end kirken, så er han også større end Kløvedal - og
så er det bedøvende ligegyldigt hvad Kløvedal siger, for ingen kan
nogensinde tage dét fra Ribers, som Gud gav ham i dåbsgave!

Men Ribers og Gade og alle andre, der beslutter sig for at dén gave, de fik
af Gud ikke er god nok... Dem må vi ønske held og lykke i deres videre søgen
frem mod lyset eller evigheden eller hvad de nu måtte søge -

Hvis de har givet afkald på dét ene evige liv, som Gud skænkede dem i dåben,
så har vi lissonm ikke noget som helst andet at tilbyde i stedet. Vi kan jo
da ikke administrere andet end dét, som vores Herre giver os at
administrere.

Så dén, der mener at ét evigt liv ikke er tilstrækkeligt, men i stedet søger
flere liv i evigheder, må klare sig selv. I en anden forening. "Ingen kan
tjene to herrer. Han vil enten hade den ene og elske den anden eller holde
sig til den ene og ringeagte den anden." (Jesus... jvf. Matt. 6, 24)

Bo -

Dit største problem er, at du ikke vil være får!

Og så har du jo heller ikke brug for nogen hyrde - eller pastor - eller
minister...

Så længe du vedholdende kræver din ret og insisterer på, at præster &
folkekirke forsømmer deres pligt (sådan som du definerer den), så er du godt
igang med at gøre dig selv til kirkens Herre.

Og det er der ikke nogen af os andre, der vil være med til. Det er vi ikke
forpligtede på, og ikke engang næstekærligedsbudet kan tvinge os til at
følge nogen bare en meter ud af deres vildspor.

På dén rejse, rejser du alene!

Kristendom og kirke handler ikke om rettigheder. Det handler om pligt. "En
discipel står ikke over sin mester, og en tjener ikke over sin herre. Det må
være nok for en discipel, når det går ham som hans mester, og for en tjener,
når det går ham som hans herre." (Jesus... jvf. Matt 10,24-25).

Ham dér Jesus Kristus, som vi har opkaldt den kristne kirke efter og som vi
kalder Vor Herre... han blev slået ihjel, du... Og ikke ét eneste sekund
råbte han op om sine rettigheder! Da han blev spurgt om, hvordan man sikrede
sig det evige liv, summede han det sammen til "Du skal elske Herren din Gud
af hele dit hjerte og af hele din sjæl og af hele dit sind og af hele din
styrke.' Dernæst kommer: 'Du skal elske din næste som dig selv.' Intet andet
bud er større end disse" (Jesus... jvf. bl.a. Mark 12,30-31).

I dén rækkefølge! Gud først... Så næsten! Kun pligt! Ingen rettigheder.

Og disse bud er talt til den enkelte. Jesus siger det til mig! Jeg har pligt
til at elske... Men jeg har ikke pligt til overfladisk at lade folk té sig
som de har lyst til og spilde min og andre veluddannede menneskers tid. En
kærlig tilrettevisning til dét får, som er faret vild, ja - men hvis fåret
hårdnakket påstår at han skam er på rette vej, og det er de 99 andre (og
hyrden!) der går den gale vej - så må dét får klare sig selv og glæde sig
over at kunne stå i sit eget hjørne og håne hele resten af flokken, som bare
er "udenfor"...!

Det kan godt være, at de 99 får (og hyrden) har pligt til at elske
outsideren... Men de har ikke pligt til at opgive at gå den vej, som "hyrden
over hyrden" har udstukket, blot for at følge i hælene på den forvildede.

Og hvis det forvildede får står og råber til flokken, at "Jesus har selv
sagt, at I skal elske...." og således kræver sin ret, så har fåret
misforstået Jesu ord... Jesus taler til mig. Han taler til dig. Men han
taler til os om vores pligt! Ikke om vores ret.

Skåret ud i pap: Vi har pligt til at elske næsten, men vi har ingen ret til
at kræve næstens kærlighed!

Ikke ét eneste lille øjeblik har Kirkens Herre postuleret, at vi som
medlemmer af folkekirken havde ret til noget som helst andet end at følge i
hans fodspor. Intet andet! Beklager...

Jeg har - mens jeg skrev på denne mail - modtaget dine totalt usaglige,
usammenhængende og helt igennem forskruede overvejelser om, hvordan
havesygen skulle være den sande årsag til at folkekirken i de sidste 50 år
har ekskluderet 2 medlemmer af 4,8 millioner...

Hvis du kan dokumentere, at der skulle være tale om en foruroligende
udsmidningstendens... Hvis procenten af udsmidte medlemmer f. eks.
overstiger udsmidningsprocenten i et politisk parti eller en ideologisk
forening, kan det jo være vi skal ta' det alvorligt... Men indtil da, vil
jeg nu bare småfnise over din seneste indignation.

Så vidt jeg kan vurdere, angriber du den beviseligt mest tolerante
organisation i kongeriget for intolerance! Og du hævder, at grunden skulle
være havesyge hos den underbetalte og overarbejdende præstestand...

Jeg ville grine højt, hvis ikke jeg var bange for at vække familien.

Bo -

Jeg ønsker dig held og lykke (og indsigt) i dit fremtidige virke. Jeg beder
om, at Gud selv må tage vare på dig og føre dig til dét sted - dét sogn -
dén sammenhæng... hvor du finder din plads som en del af et gensidigt
kærligt og tillidsfuldt fællesskab. Må Herren velsigne dig og bevare dig
etc.

Slut herfra -

Du ønskes alt vel!

Fra : \"Sokrates\"

Dato : 04-10-03 14:06

Kvantitet.

Fra : arc@na

Dato : 15-10-03 16:50

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in

> [...]
> ind i underbukserne, mens du sidder eller ligger (eller st†r eller
> cykler ned ad bakke), og ved tryk mellem to fingre p† *nubre-A*
> udl›ses kuldioxidpatron s† luftkanaler folder potten sig ud til
> literstor halvkugle-sk†l ,
>
> som
> ekskrementerne landes i, og ved tryk p† en anden slags *nubrer-B*
> tr‘kker randen sig sammen, s† "s‘kken sn›res i", og afsondrer
> skumplast i sammensn›ringen,
> s† en ekskrement-fyl,dt, lugtt‘t stanniolbelagt kugle haves og kan
> smides i papirkurven og ligge der problemfrit i m†neder indtil

Du er splitter-hamrende bananas, mand.

arc@na