Problemer med Firewall
Fra : Erling Sørensen

Dato : 02-10-03 21:23

Hej !

Jeg køre XP Pro og skulle i dag prøve at køre med Firewall. Da jeg gik ind
under netværk - avanceret var teksten til og selve aktiveringsfeltet "
Delaktiveret " (meget svag tekstfarve). Jeg kan ikke sætte Firewall i gang.
Jeg har Stofa (DHCP). Hvordan kommer jeg videre ???

Med venlig hilsen

Erling Sørensen
pabloess@stofanet.dk

Fra : Michael U. Hove

Dato : 04-10-03 08:20

Erling Sørensen wrote:
> [...]
> Delaktiveret " (meget svag tekstfarve). Jeg kan ikke sætte Firewall i gang.
> Jeg har Stofa (DHCP). Hvordan kommer jeg videre ???

Prøv at spørge i: news://dk.edb.system.ms-windows

Problemet er mere Windows relateret end det er sikkerhedsrelateret.

mvh
/michael