En gammel SF'er om "Bilfri by" :oD
Fra : Thomas H.

Dato : 02-10-03 20:42

En mere, hehe..

Selv en gammel SF'er kan ikke se logikken i det:
www.snabelapunktumdk.dk/Antorini_-_Bilfri_by.jpg

--
Jeg synes jo alle bilister selv burde lave en happening, og
vælge én dag, en hverdag naturligvis, hvor vi alle lod bilen

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : LR

Dato : 02-10-03 21:00

> [...]
> på Albertslund station prøve at komme med toget !
> og 500 mennesker ved stoppestederne i de store industrikvarterer

Du mener lige så proppet som Nørreport station/busområde er nu?

Mvh,

Lasse

Fra : Thomas H.

Dato : 02-10-03 21:12

"LR" <lar@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener lige så proppet som Nørreport station/busområde er nu?

Kommer ikke så fine steder, men sikkert ja!
Så bliver det selvfølgelig bare dobbelt så slemt
Bare for at vise de der "Bilerne væk fra jordens overflade-folk",
at det nok ER meget smart, at fordele trafikken lidt.

Fra : H3nrik V!

Dato : 02-10-03 21:48

In news:zb%eb.3371$077.3369@news.get2net.dk,
Thomas H. <thhe@sol.dk> typed:

> [...]
> på Albertslund station prøve at komme med toget !
> og 500 mennesker ved stoppestederne i de store industrikvarterer

For slet ikke at tænke på hvad det ville koste samfundet i manglende
afgifter på brændzin... Nogen, der har en idé om hvor mange liter brændstof,
der bruges i den ikke-kollektive trafik pr. døgn?

--
/H3nrik V!
Opel Omega 2.0i *GLS* 1988 161nm/122hk @ 5400rpm 175nm/64hk @ 2600rpm