Flytte outlook filer til andet drev
Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 02-10-03 19:53

Hej NG,
Jeg skifter fra WIN98SE til XP PRO, men vil i en periode gerne kunne boote valgfrit og i den anledning kunne bruge fælles data for både OE og Outlook.
Jeg har flyttet mine OE filer til et andet drev, kan det også lade sig gøre med Outlook (2K)?
På forhånd tak.
mvh Ove

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-10-03 20:18

"Ove Juel Hansen" <trax@tdcadsl.dk.invalid> skrev :

>Jeg skifter fra WIN98SE til XP PRO, men vil i en periode gerne kunne =
>boote valgfrit og i den anledning kunne bruge f=E6lles data for b=E5de =
>OE og Outlook.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil blot
gøre dig opmærksom på, at du poster i Quoted Printable, hvis
desværre ikke er praktisk i nyhedsgrupper, da en del newsreadere
ikke forstår QP og derfor ser dine indlæg, som det citerede.

Og OE-brugere kan ikke citere svar på dine indlæg (uden
tredjepartsprogram) med > foran det citerede.

De bedste indstillinger kan du se på
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>.

Tak.
--
Knud

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 02-10-03 21:14

> [...]
>
> Og OE-brugere kan ikke citere svar på dine indlæg (uden
> tredjepartsprogram) med > foran det citerede.

Opsætning rettet
Ove

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-10-03 21:42