freedom figthers -tjo
Fra : Mark

Dato : 02-10-03 19:31

Jeg er lidt skuffet. Jeg synes de har været for positive på
www.gamespot.com (9.3) hvilket læserne dog også viser med deres
noget lavere score.

Det er da pænt, men lidt for linært på en måde. Da jeg så screendumps
troede jeg jeg kunne køre i bil og lign med den fede gTa
bevægelsesfrihed, men ak.

Men altså ikke den store anbefaling herfra, selvom spillet nok skal
blive populært, USA patriotisk som det er :)

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 02-10-03 19:57

> Jeg er lidt skuffet. Jeg synes de har været for positive på
> www.gamespot.com (9.3) hvilket læserne dog også viser med deres
> noget lavere score.

Folk har forskellige meninger. Sådan er det. Jeg hælder mest til en 8-9
stykker.

> Det er da pænt, men lidt for linært på en måde. Da jeg så screendumps
> troede jeg jeg kunne køre i bil og lign med den fede gTa
> bevægelsesfrihed, men ak.

Så skulle du nok have læst anmeldelserne istedet for at kigge på billeder ;)

> Men altså ikke den store anbefaling herfra, selvom spillet nok skal
> blive populært, USA patriotisk som det er :)

Du behøver skam ikke at være patriot for at elske det... Jeg syntes det er
fedt, men det kræver at man spiller det på en lidt højere sværhedsgrad end
normal...