Hvilke Office programmer bruges mest?
Fra : pre

Dato : 02-10-03 19:30

Det spørgsmål er netop undersøgt af GR Business Process Solutions som har
spurgt
171 brugere om både dit og dat. Den fulde rapport kan ses på adressen:

http://www.grbps.com/survey.htm

og et par hovedpunkter er her:

98% bruger Word
86% bruger Excel
81% bruger PowerPoint og
75% har Outlook som mail program

pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-10-03 09:34

pre wrote:
> [...]
> har spurgt
> 171 brugere om både dit og dat. Den fulde rapport kan ses på adressen:

Bare af ren nysgerrighed: Hvad synes du der er interessant ved den
undersøgelse?

--
Palle Jensen

Fra : pre

Dato : 03-10-03 10:04

Jeg har ikke læst den (endnu)
pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-10-03 16:27

pre wrote in news:3f7d3fd9$0$54816$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jeg har ikke læst den (endnu)

Logisk nok at poste den i en nyhedsgruppe da?

--
Palle Jensen
If you need to E-mail me, please remove the American president!

Fra : pre

Dato : 05-10-03 16:35

Der er måske andre ting du gerne vil ha´ mig til at censurere?
eg er helt sikker på at "nogen" har læst den, og at andre har ignoreret den.
Vi lever i en fri verden.

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-10-03 19:09

pre wrote in news:3f803b8d$0$54816$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Der er måske andre ting du gerne vil ha´ mig til at censurere?
> eg er helt sikker på at "nogen" har læst den, og at andre har
> ignoreret den. Vi lever i en fri verden.

Censurere?

Jeg læste artiklen og fandt intet overraskende eller interessant ved
den undersøgelse du henviser til?! Det lugter langt væk af at du så
en tilfældig artikel om Office og tænkte at det måtte du copy/paste
ind på usenettet. Jeg ledte efter en mening med indlægget, og
spurgte? Det viser sig du ukritisk smider ting ud som du ikke engang
aner hvad er. Fantastisk..,

Fra : pre

Dato : 05-10-03 20:44

Jamen kære ven

Tænk hvis du efter at ha´ læst artiklen havde fremsat din mening om den.
Måske andre ville kommentere eller supplere din mening - det er hvad jeg
forstår ved debat.

Jeg hører til dem der helst ville gi´ de 22 fodboldspillere en bold hver og
så da gerne at TV avisen undlod at servere sporten. På den anden side ved
jeg at der er andre meninger og det respekterer jeg - af og til hører/ser
jeg så også interessante ting i sporten.

Men jeg forstår stadig ikke hvad det er du ønsker. Enhver kunne ud fra
titel og mine kommentarer se hvad det drejede sig om . Idag stødte jeg på
min tur rundt i de udenlandske grupper på 5 nøjagtig ens indlæg, sendt til
samtlige MS grupper. Titlen var (svjh.) "Extend your manhood by xx inches",
altså spam. Dem læser jeg heller ikke, de ryger lige ud i mørket.

Måske jeg næste gang der dukker noget op skal sende det til dig for
godkendelse?

Ærlig talt, jeg synes du spilder krudt på ingenting.
EOD

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-10-03 21:14

pre wrote in news:3f80767d$0$54814$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ærlig talt, jeg synes du spilder krudt på ingenting.

Præcis. Dig!

I filteret røg du.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-10-03 19:59

"Palle Jensen" <palle.jensen@george_bush.tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> I filteret røg du.

Uha da da da

Thomas

Fra : arc@na

Dato : 15-10-03 15:02

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in news:3f7c6f24$0$54796
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> og et par hovedpunkter er her:
> 98% bruger Word
> 86% bruger Excel
> 81% bruger PowerPoint og
> 75% har Outlook som mail program

Utroligt at man benytter Outlook til mail, da det burde være alment kendt,
at den rent sikkerhedsmæssigt er så hullet som en itureven si.

arc@na

Fra : pre

Dato : 15-10-03 15:53

Det har du forsåvidt ret i - men: De der bisser der ustandselig generer os,
de forstår at sno sig, se bare på den hilsen fra MS der ligger i mit næste
indlæg.

At sagen er alvorlig kan ses af den kendsgerning at Teamgruppen bogstaveligt
starter et (gratis) kursus i at håndtere alle disse ubehageligheder.
Interesserede der kan få udbytte af et sådant kursus (på Engelsk) kan få
mere info fra mig. (Selvom jeg ikke har aktier eller andet i foretagendet.)
pre

Fjern alt før@, erstat det med pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-10-03 17:10

arc@na wrote in

> Utroligt at man benytter Outlook til mail, da det burde være
> alment kendt, at den rent sikkerhedsmæssigt er så hullet som en
> itureven si.

Men husk at de nævnte procenter er procentdelen af folk der bruger
Office pakken. Derfor synes jeg det er en latterlig undersøgelse.
Svarer til at man udspørger En gruppe bilejere om de bruger
vinduesviskere, håndbremse, Bagsæder o.l. Selvfølgelig vil man få
nogle høje procenter når man spørger den gruppe mennesker.

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : pre

Dato : 20-10-03 18:34

Det er da utroligt så effektivt du kan nedvurdere intelligensen hos gruppens
læsere
Hvad har de stakkels mennesker gjort dig?

Fra : pre

Dato : 20-10-03 18:36