Sebastian Dorset om "Bilfri by" - ret sjov~
Fra : Thomas H.

Dato : 02-10-03 19:25

Faldt lige over en ret sjov artikel, skrevet af stand-up komikeren
Sebastian Dorset (genial mand IMO) om "bilfri by"

Jeg kan jo ikke andet end give ham 100% ret

www.snabelapunktumdk.dk/Dorset_-_Bilfri_by.jpg

....ja, fedter lige lidt rundt med et nyt domænenavn, hehe
Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Jacob

Dato : 02-10-03 19:56

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message

> Faldt lige over en ret sjov artikel, skrevet af stand-up komikeren
> Sebastian Dorset (genial mand IMO) om "bilfri by"
>
> Jeg kan jo ikke andet end give ham 100% ret
>
> www.snabelapunktumdk.dk/Dorset_-_Bilfri_by.jpg

Hørt hørt.. hvor har han ret..

Fra : Martin P.

Dato : 02-10-03 22:05

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Faldt lige over en ret sjov artikel, skrevet af stand-up komikeren
> Sebastian Dorset (genial mand IMO) om "bilfri by"

Haha ... som bilejer på Nørrebro kan jeg kun give ham ret!

/ Martin - Nissan Almera GTi

Fra : Kate

Dato : 03-10-03 21:17

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in

> Jeg kan jo ikke andet end give ham 100% ret
>
> www.snabelapunktumdk.dk/Dorset_-_Bilfri_by.jpg

Fed læsning. Jeg bor endda ikke i Kbh, men synes også det virker mere
end selvmodsigende at jagte bilisterne på den måde som efterhånden er
mere reglen end undtagelsen.
Tja, Mr. Dorset har så evigt ret

--
Kate