Erik W. wrote:
> Jeg købte også en AL732 og har ikke fortrudt et sekund. Jeg købte den
> iøvrigt i første omgang hos MidtData, men de sendte mig en død skærm.
Mange
> steder er det normalt at man bare bytter eller får pengene tilbage, når
man
> får et dead on arrival produkt. Ikke hos MIdtData selvom jeg tilbød at
køre
> op hos dem samme dag så jeg kunne få pengene tilbage eller bytte, så ville
> der være minst en uges ventetid. De havde dog ikke flere skærme, så jeg
var
> nødt til enten at få pengene tilbage eller vente ubestemt tid på at få en
ny
> skærm, og på dig kan jeg forstå at det ville have været mere end en måned.
> Selvom Midt-Data anerkendte med det samme at skærmen var død ved ankomsten
> har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage.
> Jeg returnerede skærmen den 3 april og da jeg den 24 april jeg sendte en
> venlig forespørgsel fik jeg følgende mail fra dem.
> ------------------------------------------------
> Hej Erik
> Da der er tale om en defekt vare der skal krediteres og ikke ombyttes,
> bliver skærmen krediteret så snart den er ombyttet ved vores leverandør.
> Den typiske krediteringstid for en defekt vare der skal krediteres er 5-15
> arbejdsdage.
> Med venlig hilsen Troels S. Ohlsen
> --------------------------------------------------
Dette er tull, butikken har ansvaret for varene de selg er, og kundens
penger, og skal ikke lene seg på leverandøren. Jeg har selv hatt et slikt
"problem" da det var tull mellom leverandøren og butikken, og etter en
samtale med leverandøren ble det fart på butikken.
Du skal ha pengene straks butikken "erkjenner" feilen.
|