2 skærme på GForce3
Fra : Mathias

Dato : 02-10-03 18:48

Nogen der ved om det er muligt at køre med 2 skærme samtidig på et Creative
GForce 3ti200. Jeg kan nemlig ikke få det til at virke.
Windows finder kun 1 skærm, og under egenskab for skærm kan jeg heller ikke
vælge 2 skærme.

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-10-03 10:34

Mathias (mathiasx@edbx.dk) skrev følgende:
> [...]
> Creative GForce 3ti200. Jeg kan nemlig ikke få det til at virke.
> Windows finder kun 1 skærm, og under egenskab for skærm kan jeg

Hent den nyeste driver her: www.nvidia.com , og brug nview til at sætte dine
skærme op.

- Martin

Fra : Mathias

Dato : 04-10-03 23:23

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Hent den nyeste driver her: www.nvidia.com , og brug nview til at sætte
dine
> skærme op.
>
> - Martin

Det har jeg forsøgt uden held. Windows finder kun 1 skærm, så det er ikke
muligt for mig at sætte begge skærme op i NView. Det er derfor jeg spørger
om det overhovedet er muligt på dette grafikkort, eller om den kun kan
udsende ét signal ad gangen.

Fra : Peter Pan

Dato : 05-10-03 15:40

"Mathias" <mathiasx@edbx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> muligt for mig at sætte begge skærme op i NView. Det er derfor jeg spørger
> om det overhovedet er muligt på dette grafikkort, eller om den kun kan

GeForce3 serien understøtter slet ikke 2 skærme. Det er kun GeForce2 MX
serien og GeForce4 og opefter der understøtter det.

Så nyt eller et extra grafikkort er eneste vej frem.

Mvh
Anders