Selvbyg af lygte
Fra : Michael T. Larsen

Dato : 02-10-03 17:19

Hej i gruppen
Ja så kommer vi jo nærmere den tid hvor det bliver til mere hjemme tid end
bundtid,, jeg går og tumler med at kaste mig ud i et UW lygte project, men
jeg syntes at det er lidt svært at finde nogle steder hvor man kan skaffe
sig noget inspiration med hensyn til udformning og materialer, er der ikke
nogen der ligger inde med gode link som de vil dele ?
--
Michael T. Larsen

Husk:
det er ingen kunst at overleve,
men det er en kunst at leve

---

Fra : Jeff

Dato : 02-10-03 17:34

"Michael T. Larsen" <mtl@larsen.tdcadsl.dk> skrev i melding
> er der ikke nogen der ligger inde med gode link som de vil dele ?
> --
> Michael T. Larsen

jO hEr
http://www.dykkesiden.com/forum/index.php?board=9;action=display;threadid=12
84;start=149

Mvh
Tigergutt1

Fra : Allan Hansen

Dato : 02-10-03 18:27

"Michael T. Larsen" <mtl@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig noget inspiration med hensyn til udformning og materialer, er der ikke
> nogen der ligger inde med gode link som de vil dele ?

Start med at kigge på gør det selv afsnittet på Eriks samlede lænker:
http://hem.passagen.se/m93lgek/scuba.html
Eller kan du også kigge i gamle indlæg på denne gruppe.

Allan Hansen

Fra : J.S.

Dato : 02-10-03 19:16

Prøv at kontakte jan-kruse@mail1.stofanet.dk han har alle stumperne, så kan
du vælge at samle selv.
jeg mener han tager under 2k for en 50 W (kan modificeres til 75 W) halogen
med batteri og lader, men så er den også samlet. Leet prisen kender jeg
ikke!

Jørgen S.

Michael T. Larsen <mtl@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f7c4fae$0$24695$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...