Hjælp søges til Video out !
Fra : Kispus

Dato : 02-10-03 16:40

Hej.
Jeg har lånt et Nvidia Geforce4 MX 420
Jeg vil gerne prøve at vise mine digitale fotos på Tv-skærmen,
Jeg har et ældre B&O Tv med et Mini-din stik, magen til det der
er på kortet.
Ved stikket står der: S VHS
Når stikket sidder deri, er der skrivebordsbilled på Tv !
Hvordan får jeg det til at vise billeder fra mappen "Ferie" (F.eks.)

Jeg har også en nyere video med et phono-stik på fronten (Video in )
Jeg har fået en adapter med hvor der er scar, phono og Mini-din og
der er en omskifter ind/ud.
Er der nogen der kan vejlede mig ud fra de oplysninger ??
Mvh. John

Fra : Zulu

Dato : 02-10-03 17:37

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er en omskifter ind/ud.
> Er der nogen der kan vejlede mig ud fra de oplysninger ??

Du skal vælge Klon (Clone) i stedet for uvid (extend) skrivebord under
indstillinger for grafikortet. (højreklik på skrivebordet -> Engeskaber ->
Indstillinger -> Avanceret.)

Zulu

Fra : Kispus

Dato : 02-10-03 19:24

> Du skal vælge Klon (Clone) i stedet for uvid (extend) skrivebord under
> indstillinger for grafikortet. (højreklik på skrivebordet -> Engeskaber ->
> Indstillinger -> Avanceret.)

Kan slet ikke finde noget med "Klon"
jeg har lige nu skrivebordsbilled, og når jeg højreklikker på det, og
vælger Engenskaber, der er en fane der hedder "Slide show" og
knappen "gennemse" der kan jeg åbne div. mapper med billeder.
Det eneste jeg kan justerer er sekunder, ikke overgange o. lig.
Er det den eneste måde at se billeder på ?
Mvh. John