Egmont Music Club?
Fra : Trond Ruud

Dato : 02-10-03 16:28

Hei
Min danske kone har jaktet på gamle danske hits CD'er her i Norge, men
utvalget her er nok heller dårlig, så jeg har søkt på internet for henne
og har funnet henvisninger til 2 opsamlings-CD'er (på danske bibliotek),
som hun er meget interessert i, men jeg klarer ikke å finne ut hvor de
er å få kjøpt og håpet at kanskje noen her kunne hjelpe med informasjon
om dette?

Pladene er:
1. De bedste danske evergreens 1955-64 [musikoptagelse (cd)]. - Egmont
Music Club, P 1996. - 2 cd'er - Egmont Music Club EMC 5564410

2. De bedste danske evergreens 1945-54 [lydoptagelse (cd)]. - Egmont
Music Club, P 1997. - 2
cd'er - Egmont Music Club EMC 4554410
Med vennlig hilsen
Trond Ruud
Nesodden, Norge

Fra : [Gris]Pita

Dato : 03-10-03 16:32

> [...]
> Music Club, P 1996. - 2 cd'er - Egmont Music Club EMC 5564410
>
> 2. De bedste danske evergreens 1945-54 [lydoptagelse (cd)]. - Egmont

Kan din lokale pladehandler ikke bestille dem hjem?¨

Ellers kan en i Danmark vel
--
Pita

Fra : Trond Ruud

Dato : 03-10-03 19:21

"[Gris]Pita" <hjardemaal[REMOVE]@email.dk> wrote in message
>(...
> Kan din lokale pladehandler ikke bestille dem hjem?¨
>
> Ellers kan en i Danmark vel
> --
> Pita

God idé!
Det skal jeg forsøke
Takk for idéen.
Trond Ruud

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-03 18:34

"[Gris]Pita" <hjardemaal[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse

> Kan din lokale pladehandler ikke bestille dem hjem?¨
>
> Ellers kan en i Danmark vel
> --
> Pita

Det tror jeg ikke de kan. Jeg ved ikke om Egmont stadig findes, men jeg skal
da lige prøve at kigge, når jeg kommer hjem igen, jeg mener jeg har en
adresse på Egmont.
Ellers er det muligt at Læsehesten i Aalborg kan hjælpe dig. Han havde vist
på et tidspunkt opkøbt et restlager af Egmont plader, og specielt disse
serier af dobbelt cd'er.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-10-03 19:50

Hej igen

Jeg havde håbet på at kunne finde adressen, men du må nøjes med navnet på
firmaet, som hedder Egmont respons international a/s. Så håber jeg du
finder ud af noget.

M.V.H.....Benny..

Fra : Trond Ruud

Dato : 11-10-03 11:09

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg havde håbet på at kunne finde adressen, men du må nøjes med navnet

> firmaet, som hedder Egmont respons international a/s. Så håber jeg du

Hei, og takk for hjelpen!
Jeg har sendt forespørselen til egmont@egmont.com idag. Så får jeg
vente og se hva de svarer.
Vennlig hilsen
Trond Ruud,
Nesodden, Norge

Fra : Trond Ruud

Dato : 14-10-03 23:03

In news posting :bm8ksp$jriik$1@ID-142293.news.uni-berlin.de,
Trond Ruud <troruud@tiscali.no> wrote:

> Hei, og takk for hjelpen!
> Jeg har sendt forespørselen til egmont@egmont.com idag. Så får jeg
> vente og se hva de svarer.
> Vennlig hilsen
> Trond Ruud,
> Nesodden, Norge

Egmont har ikke tatt bryet med å besvare min mail, så de har antagelig
ikke fler av pladerne.
Men da kunne de i det minste ha oplyst mig om det synes jeg. Almindelig
høflighet..
Trond Ruud,
Nesodden, Norge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-10-03 13:39

"Trond Ruud" <troruud@tiscali.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke fler av pladerne.
> Men da kunne de i det minste ha oplyst mig om det synes jeg. Almindelig

Hej Trond

Jeg syntes stadig, sådan ganske bestemt, at jeg burde have en adresse på dem
et eller andet sted, men jeg kan ikke lige komme i tanker om hvor. Men
finder jeg den, så skal jeg se om jeg kan huske at få den sendt her i NG, så
må jeg jo bare håbe på du ser den. Men som sagt, så havde Læsehesten i
Aalborg en del af CD'erne. Om de havde købt et restlager, eller noget i den
retning, ved jeg ikke. Så det er da muligt at de har noget af det du søger.
Jeg fandt lige deres telefon nummer 98 16 19 28 hvis du skulle få lyst til
at høre dem ad.
Adressen er Reberbanegade 7 - 9000 Aalborg, hvis du foretrækker at skrive.
Sådan bare til almindeligt info, så kostede de Kr 40,- Pr. Stk. Sidst jeg
var derinde.

M.V.H.....Benny..