Ferskentræ - flytning?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 02-10-03 16:20

Jeg overvejer at lave "fuld kælder" i mit drivhus, til opbevaring af diverse
plantekasser, potteplanter m.m., men ved gavlen i drivhuset står der et 5-6
år gammelt ferskentræ, som lillemor er meget øm over.

Kan det lade sig gøre at flytte træet på et eller andet tidspunkt, så jeg
får mulighed for at grave ud?

I bekræftende fald, hvilket tidspunkt på året vil så være det bedste

Med venlig hilsen

Søren Nielsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-10-03 19:07

On Thu, 2 Oct 2003 17:19:34 +0200, "Søren Nielsen"
<soeren.i.nielsen@tele2adsl(dot)dk> wrote:

> [...]
>år gammelt ferskentræ, som lillemor er meget øm over.
>
>Kan det lade sig gøre at flytte træet på et eller andet tidspunkt, så jeg

Det skulle nok være muligt at flytte et 5-6 års ferskentræ (eller andet
frugttræ for den sags skyld) uden større problemer.

>I bekræftende fald, hvilket tidspunkt på året vil så være det bedste

Her i efteråret. Du kan så småt begynde at tænke på det allerede nu.

http://www.gartneriet.dk