Installtion af to office pakker ?
Fra : Janner

Dato : 02-10-03 16:05

Hejsa,

Nogen der har erfaringer i om det skaber kaos at have to forskellige office
pakker installeret ??? Tænker på en ny og en gammel version ?

Hygge

Jan

Fra : Harald Staff

Dato : 02-10-03 16:22

Hei Jan

Installer eldste først, gem i to distinkt separate mapper og svar Nei til enhver "replace"
og "overwrite"-melding somdukker opp, så skal det gå smertefritt alt sammen. (Denne
maskinen har 5 versjoner av Excel i seg uten noen konflikter.)

--
HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please.

Fra : pre

Dato : 02-10-03 16:28

Hej Harald

Det var længe siden sidst!
Har du også en erfaring med de uundgåelige fælles filer (Office Værktøjer o.
l.)

pre

Fra : Harald Staff

Dato : 02-10-03 17:18

Jeg har har hengt omkring i .regneark. Men det er stille der for tiden.

Nå installerer/bruker jeg aldri Outlook, og det er kanskje den verste. Mine erfaringer er
at Help sjeldent fungerer i mine tidlige versjoner, men jeg vet at andre aldri har
problemer med det.

Det virkelig farlige er å installere samme versjon i to instanser, som f.eks. dansk og
engelsk Office XP. Det påstås å være umulig uten havarier en masse.

Fra : pre

Dato : 02-10-03 16:24

Der er faktisk dem der har både 5 og 6 sæt installeret, men det kræver en
del hokus pokus at skjule de ikke aktive.
Derudover accepterer Outlook ikke mere end 1 version i samme OS.
Med dual boot kan du sætte to styresystemer, mens til gengæld Word tilpasser
sig til et system hvor version 2 ligger i egne mapper.
Et trick kunne være at installere den sidste version med ét program ad
gangen så et break var til at overse.
pre

Fra : Janner

Dato : 03-10-03 01:35

Takker ofr svarene ... har begrænset mig til Word + Excel i begge udgaver
.... Engelsk til mig og Dansk til fruen *S* og det virker fino .. Der er
endda kommet dansk stave kontrol i min engelske udgave ... og det kan man jo
ikke klage over *S*

Hygge

Jan

Fra : pre

Dato : 03-10-03 07:22

Og så kan vi nok se frem til en stribe af tastaturproblemer, vrøvl med
AutoTekster, dato og talformater mm. Det ville være klogt at hente det
(gratis) "Virtuelle Tastatur" hos MS .
pre

Fra : Janner

Dato : 03-10-03 14:23

> Og så kan vi nok se frem til en stribe af tastaturproblemer, vrøvl med
> AutoTekster, dato og talformater mm. Det ville være klogt at hente det
> [...]

Øhh ingen problemer .... her