Købskontrakt - hvor henne?
Fra : -=///DAX\\\\\\=-

Dato : 02-10-03 10:47

Hej

Vi har lige (næsten) solgt vores campingvogn. Køberne henter den idag og
lånet bliver indfriet på mandag.
Alt dette er aftalt, men kun mundtlig. For at være på den sikrer side
vil vi gerne ha' lavet en købskontrakt med betingelserne, altså de ting
vi allerede har aftalt -> betaling.

Findes der et sted hvor man kan hentet standard kontrakter ved eks. salg
imellem private eller slag af brugte ting. En købskontrakt til en bil
burde vel også kunne gå an, vil jeg tro, da biler, cv'er og trailer ofte
bliver sidestillet med hinanden.

Med venlig hilsen

Brian & Anja

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-10-03 12:16

"-=///DAX\\\=-" <spamnejtak_dax@FJERN"spamnejtak_"postkasse.net> wrote in message
> [...]
> imellem private eller slag af brugte ting. En købskontrakt til en bil
> burde vel også kunne gå an, vil jeg tro, da biler, cv'er og trailer ofte

Et bud kunne være denne:
http://www.dkfritidbil.dk/diverse/Slutseddel.pdf

/Jakob

Dato : 02-10-03 18:55