Nedtælling
Fra : Bo Nielsen

Dato : 02-10-03 10:44

Jeg leder efter et jawascript der kan lave en nedtælling til en bestemt
dato. Jeg skal selv kunne bestemme teksten.

Bo

Fra : mig

Dato : 02-10-03 15:03

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et jawascript der kan lave en nedtælling til en bestemt
> dato. Jeg skal selv kunne bestemme teksten.
>
> Bo

Det må være som dette ?
http://katrineandersen.1go.dk/

Fra : Bo Nielsen

Dato : 03-10-03 06:53

> Det må være som dette ?
> http://katrineandersen.1go.dk/

Hej "mig"
Den tæller bare den forkerte vej. Jeg skal bruge den til en
firma-hjemmeside, som åbner en nye afdeling, og så skal der på forsiden være
nedtælling til den aktuelle dato. Lidt ala Tuborg´s nedtælling til
snebajeren (som forhåbentlig snart kommer).

Bo

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 10-10-03 12:25

Hvis du kigger på Scripts / Java scripts - Dato og Tid er der her et du
måske kan bruge.
Jeg mener du kan rette i teksten her.
Jørgen

- Pædagogiske tutorials på dansk