Vrag ved Peberholm?
Fra : Henrik & Betina

Dato : 02-10-03 07:59

Hej,

Fornylig hørte jeg at der ifm bygningen af Øresundsbron (som det nu
staves!), blev fundet et vrag, som dukkede frem af dyndet efterhånden som
man pumpede sandet op til Peberholm?

Det skulle efter sigende være et gammelt træskib, som enten har været besat
med, eller fragtet kanoner, for der skulle ligge en del af disse tilbage på
bunden omkring skibet.

Jeg har søgt i vragguiden, men finder ikke rigtigt noget om dette - er der
nogen her som kender til dette vrag og dets position??

Mvh

Henrik
E-Scuba

Fra : Henrik & Betina