Nem opdatering af menu ?
Fra : kj

Dato : 01-10-03 23:41

Jeg har flere sider med samme menuscript, når jeg nu skal opdatere min menu
skal jeg rette på alle siderne.
Kan det ikke laves sådan at jeg kun skal rette menuen ét sted ??
Bruger fp2000

Hilsen
Kent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-10-03 04:07

Jo, brug "fælles kanter" eller en inkluderet fil.

Fra : kj

Dato : 02-10-03 20:52

> Jo, brug "fælles kanter" eller en inkluderet fil.

uddyb venligst dette

/kent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-10-03 23:19

Hjælpen har meget mere om dette.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 15:09

Men det er rigtigt, at har man en menu der er andet end 1-2 niveauer, er
dette ikke en holdbar løsning. I hvert fald ikke hvis dine hjemmeside
generelt ændres meget. Dynamic Web Templates i Frontpage 2003 virker noget
bedre, men har også nogle uhensigsmæssige ting.

Ærgerligt at Microsoft mangler lige at gøre det sidste med hensyn til
menuer, for at have et virkeligt velfungerende produkt :(

Hvis du vil arbejde med fælles kanter, så læg mærke til at der er en
designbegrænsning med hvor høj/bred siden minimum skal være.

/Kim

Fra : kj

Dato : 03-10-03 23:47

Jeg kan ikke vælge fælles kanter i menuen, hvad gør jeg galt

/Kent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-10-03 03:06

For lidt information. Hvad gør du?

Fra : kj

Dato : 04-10-03 17:17

I menuen Formater vælger jeg punktet Fælles kanter, men menupunktet er ikke
"highlightet", alle andre punkter under Formater kan jeg vælge undtagen
Fælles kanter ?

/Kent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-10-03 01:30

Du skal have et Web åbent. Ikke kun en enkelt side.