sang fra Idols deltager ?
Fra : SvendeBent

Dato : 01-10-03 21:14

Hejsa

Kom lige forbi tv3s idols i aftes hvor de lige hurtigt gennemgik hvem der
havde sunget.

Deltageren som vandt var Lærke..

Kan nogle liiiige nævne titlen på den sang hun sang ?? Kender den godt, men
kan slet ikke huske hvem og hvad sangen var med og hed :)..

Nogle der kan hjælpe ??

mvh SvendeBent

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-03 22:49

> Nogle der kan hjælpe ??

Heldigvis ikke. Manner de programmer sviner meget godt musik til!

/Jan

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 01-10-03 23:08

SvendeBent skrev i en meddelelse...

> [...]
men
> kan slet ikke huske hvem og hvad sangen var med og hed :)..

Der står på hjemmesiden at hun sang "Perhaps Love" der originalt blev
fremført i Placido Domingo og hedengangne John Denver.

Fik ikke lige selv set programmet, har egentlig boycuttet alle de
idolprogrammer, men nu siger min bror at hun rent faktisk kunne synge - og
så ser jeg at hun desuden er medrandrusianer - måske jeg skulle tjekke en
eventuel genudsendelse - om ikke andet kan jeg da sidde og bande med når de
andre amøber mishandler nogle af mine yndlingsballader.

Mvh Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : SvendeBent

Dato : 02-10-03 08:33

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f7b5048$0$24615$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
de
> andre amøber mishandler nogle af mine yndlingsballader.

Mange tak for hjælpen.

Ja, jeg ser heller ikke de programmer, men kom som sagt forbi i min
kanalsurfen og hørte hende lige :).. Hun sang faktisk rigtig godt, og så var
det liige jeg kunne genkende sangen men satme ikke huske hvad den hed eller
med hvem, hehe.

mvh SvendeBent