Prøve
Fra : Splatman

Dato : 10-04-01 18:55

Sorry bare en lille prøve for at se om min puter virker rigtig.

Fra : Niels

Dato : 10-04-01 18:57

Just as I expected, Splatman came up with this:

>Sorry bare en lille prøve for at se om min puter virker rigtig.

Har vi ikke alt.test til den slags?

FUT til dk.snak.offtopic

Niels
--
e-mail: nmartin at iname dot com
ICQ UIN: 50187323

Fra : Splatman

Dato : 10-04-01 19:02

Sorry.

Kender du en anden news server adresse end tele danmarks?

MVH.
Micki

Fra : Niels

Dato : 10-04-01 19:04

Just as I expected, Splatman came up with this:

>Sorry.
>
>Kender du en anden news server adresse end tele danmarks?

Sorry, jeg prøver igen:

FUT dk.snak.offtopic

Forstået? Og hvis det er fordi OE ikke kan finde ud af FUT, så skift
newsreader!

Niels

Fra : Splatman

Dato : 10-04-01 19:09

Hva fanden mener du?

Jeg spørger dig pænt og du beder mig om at skifte gruppe! nej nu må du holde
op kan i ikke skrive et eller andet end Pascal/Delphi?

Fra : Niels

Dato : 10-04-01 19:15

Just as I expected, Splatman came up with this:

>Hva fanden mener du?

Jeg mener at du er offtopic!

>Jeg spørger dig pænt og du beder mig om at skifte gruppe! nej nu må du holde
>op kan i ikke skrive et eller andet end Pascal/Delphi?

Jeg beder dig skifte til en anden gruppe, fordi du er offtopid. Prøv at
læse www.usenet.dk . Og jo, jeg ved skam godt du har været på usenet i
lang tid, men alligevel, prøv at bruge en enden gruppe til spørgsmål.
Hvad har en test og et request efter en anden newsserver end TDC's at
gøre med Pascal programmering? Ikke en hujende fis!
Kig på www.usenet.dk og find en gruppe der passer til formålet. Og hvis
du ikke kan, så spørg dog i dk.velkommen !

Og for at svare på dine spørgsmål:
1. Din computer ser ud til at fungere fint.
2. En anden nyhedsserver end TDC's? Jeg bruger 12move, dvs. indirekte
World Onlines nyhedsserver. Jeg tror ikke du kan bruge dem hvis du kører
på TDC.
3. Jeg bruger Free Agent <http://www.forteinc.com> som nyhedslæser. Den
følger standarder en stor tand bedre end OE!

Niels

Fra : Splatman

Dato : 11-04-01 20:28

Sorry niels men du bragte bare lige mit pis i kog og jeg ved godt at jeg er
offtopic osv. men da jeg er generalt doven brugte jeg bare den hurtigste
gruppe.

MVH.
Micki

Fra : Splatman

Dato : 10-04-01 19:11

Ps. Hvilket program ellers?

Fra : Splatman

Dato : 11-04-01 20:21

OE kan sagtens finde ud af FUT men det er mig som fortsætter med at poste
her du gamle!.

--
Micki

Fra : Thomas Nelvik

Dato : 10-04-01 20:46

"Splatman" wrote:
> Kender du en anden news server adresse end tele danmarks?

Delphi/Pascal og andre grupper på Borland's news-server:
http://www.borland.com/newsgroups/#delphi
Deres server heter: newsgroups.borland.com

Grupper for MS Windows generelt: news.microsoft.com

mvh
-ThomasN

Fra : Splatman

Dato : 11-04-01 20:28

Tak men jeg skal kunne bruge alle nyhedsgrupper (alt... osv)

Fra : Thomas P

Dato : 12-04-01 11:35

> Tak men jeg skal kunne bruge alle nyhedsgrupper (alt... osv)

Så lav da bare flere nyhedsservere - pr. definition kan man have ALLE de
nyhedsgrupper på alle tilgængelige nyhedsservere på SAMME tid. Men lad nu
det ligge - håber din prøve lykkedes !

- Thomas

Fra : Splatman

Dato : 14-04-01 20:25