Andet multimedie
bentjuul 3670
Kan Brush paletten rives af ?
Fra : Sun

Dato : 22-01-01 07:30

Spørgsmål om PhotoShop 6

Kan Brush paletten rives af ? Således at jeg kan placere paletten hvor
på siden jeg ønsker det? Jeg er på Mac.

Tull

Fra : morbon

Dato : 22-01-01 19:28

Hvad mener du med rives af? forklaring ønskes!

Sun <karaokie@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A6BD36E.8CB0FEAC@hotmail.com...

Fra : Madsen

Dato : 22-01-01 20:06

"morbon" <morbon@post11.tele.dk> skrev:

> Hvad mener du med rives af? forklaring ønskes!

Tja, rives af kan betyde mange ting, men mon ikke han mener
om den kan trækkes væk eller flyttes rundt på skærmen. (!?)
På PC version tager man bare fat i bjælken og trækker den
væk. Det skal dog lige siges at det er hele bjælken man
flytter, men jeg tør ikke sige om man bare kan nøjes med
selve brushpaletten.

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Thomas

Dato : 23-01-01 09:37

"Sun" <karaokie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Spørgsmål om PhotoShop 6
>
> Kan Brush paletten rives af ? Således at jeg kan placere paletten hvor
> på siden jeg ønsker det? Jeg er på Mac.

På PC kan du, men det er ikke som i "gamle dage" hvor du fik et vindue, hvor
du kunne se dine forskellige brushes. Nu tager den bare og flytter hele
bjælken ned i dit billede i stedet for.

--
MVH

Thomas