Måske OT: news.sunsite.dk
Fra : Karen Seiersen

Dato : 01-10-03 17:40

Hej NG

Er der problemer med newsserveren, eller er det kun hos mig ???

Der har været problemer siden søndag morgen hvor den var helt nede, nu
er det periodisk.

Håber nogen vil svare eller gi et bud på evt. fejl hos mig.

OSX 1.2.8 og Macsoup

Gode tanker Karen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 01-10-03 18:30

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> [...]
> er det periodisk.
>
> Håber nogen vil svare eller gi et bud på evt. fejl hos mig.

Jeg har også meget svært ved at nå igennem i disse dage, så det er ikke
kun hos dig.
Jeg kører også 10.2.8 med MacSoup 2.5

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Karen Seiersen

Dato : 01-10-03 19:08

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Jeg har også meget svært ved at nå igennem i disse dage, så det er ikke
> kun hos dig.
> Jeg kører også 10.2.8 med MacSoup 2.5

Mange TAK for svaret

Hilsen Karen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-10-03 19:34

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Jeg har også meget svært ved at nå igennem i disse dage, så det er ikke
> kun hos dig.
> Jeg kører også 10.2.8 med MacSoup 2.5

Så skift til den tyske news server cis.dfn.de

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Karen Seiersen

Dato : 01-10-03 21:15

> cis.dfn.de

Hej jesper

Jeg hørte allerede forleden dag om cis.dfn.de, men er ikke klar over om
jeg kan bruge MacSoup ver. 2.4.6 DK

Mange hilsner Karen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-10-03 22:43

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> Hej jesper
>
> Jeg hørte allerede forleden dag om cis.dfn.de, men er ikke klar over om
> jeg kan bruge MacSoup ver. 2.4.6 DK

Det kan den. Din news reader har ikke noget med serveren at gøre.

Hele det danske hieraki ligger der.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 02-10-03 06:17

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> Hej jesper
>
> Jeg hørte allerede forleden dag om cis.dfn.de, men er ikke klar over om
> jeg kan bruge MacSoup ver. 2.4.6 DK

De er i øvrigt ved at skifte navn og adresse til:
<http://news.individual.net/>
Hvis du kan lidt tysk så har de en komplet vejledning i opsætning af
MacSoup til deres server her:
<http://news.individual.de/configuration/soup_de.html>

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Christian Bech

Dato : 03-10-03 08:04

> Så skift til den tyske news server cis.dfn.de

Kræver de ikke at man registrerer sig hos dem?

--
Christian

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-10-03 10:22

In dk.edb.mac, Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Kræver de ikke at man registrerer sig hos dem?

Jo, der kan godt gå et par dage før man er registreret, men det er det
værd.

"When I eat a biscuit," said Arthur, "it stays eaten."

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-10-03 08:16

> [...]

> er det periodisk.
>
> Håber nogen vil svare eller gi et bud på evt. fejl hos mig.

Mange tak for hjælpen

Gode tanker Karen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-10-03 15:01

Hej Karen

Nej, der har også været problemer her. - Tilsyneladende har de 'resettet'
serveren og antallet af indlæg på samtlige grupper...

mvh. Erik Richard

<kml.ers"NO"@mail1.stofanet.dk> <KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-10-03 21:33

> Hej Karen
>
> Nej, der har også været problemer her. - Tilsyneladende har de 'resettet'
> serveren og antallet af indlæg på samtlige grupper...
>
> mvh. Erik Richard

Hej Erik Richard

Ja det ser unægteligt sådan ud, men det er samtidig noget sløvt med nye
indlæg, iforhold til vanligt især fra edb.mac

Jeg er ikke så glad for at skifte newsreader idet både Villy og jeg skal
kunne hente de samme indlæg. Vi har før været ude for (TDC) at når den
ene mac hentede så kunne den anden ikke se den, dette vil vi undgå for
vi abbonerer på nogle af de samme grupper.

Glade aften hilsner
Karen