Hjælp til Werbasto ur
Fra : Morten Larsen

Dato : 01-10-03 16:04

Hej

Jeg har monteret et Hydronic fyr i min bil, men
brugt et Werbasto ur. Det virker fint (dele samlet sammen

Uret har kun to knapper een der hedder P og så
een der starter fyret. Jeg har hittet ud af programering osv, men
kan ikke finde ud af at ændre brændtiden, den står på 60 min.

Hvordan gør man det ? Har nogen her sådan et lille
firkantet ur med to knapper og orange lys ?

Morten

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-10-03 09:20

"Morten Larsen" <mortenlarsenNOSPAM@NOSPAM.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør man det ? Har nogen her sådan et lille
> firkantet ur med to knapper og orange lys ?

Prøv at ringe til:
www.autobamsen.dk
Tlf. 40 40 89 87 og spørg Carsten Ovesen,
han kan med 95% sikkerhed hjælpe.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk