Ruller?
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 01-10-03 10:28

Hej i gruppen!

Jeg skal til at skifte ruller på min T-Rex.
Der er 7,5 grams ruller i nu, hvilket forhandleren ikke havde, men i stedet
7 grams.
Hvad vil 0,5 gram betyde? Ifølge forhandleren ikke noget, men er det
rigtig?

Hilsen
Kurt

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-10-03 13:21

> Hvad vil 0,5 gram betyde? Ifølge forhandleren ikke noget, men er det
> rigtig?

Det vil *stort set* ingenting betyde.
Måske får du et *lidt* bedre optræk og en *lidt* lavere topfart, men tror som
sagt ikke det betyder det helt store. Gør det alligevel kører du ned til
forhandleren og brokker dig over at han har løjet for dig og kræver dem
udskiftet til 7,5 grams :D

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : FiGo

Dato : 08-10-03 08:29

Det kan altså også give større topfart, det oplevede jeg på min PGO Dr. Big.
Jeg skiftede fra 8,5 til 7 gr. det gav ca. 15-20 km/t ekstra.!

Figo