Bil fra tyskland
Fra : Christian

Dato : 01-10-03 08:22

Hej Gruppe

Kan nogen forklare mig hvad proceduren er hvis jeg finder en bil jeg vil
købe i tyskland. Hvordan finder jeg ud af hvad der skal betales for at
få den ind i DK ?

mvh

Christian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-10-03 08:34

Hej!

Christian wrote:

> Kan nogen forklare mig hvad proceduren er hvis jeg finder en bil jeg vil
> købe i tyskland. Hvordan finder jeg ud af hvad der skal betales for at
> få den ind i DK ?

Søg i gruppen på GoogleGroups... Thomas Krath har skrevet om emnet adskillige
gange.

Fra : Mogens K

Dato : 01-10-03 10:56

On Wed, 01 Oct 2003 09:34:15 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Thomas Krath har skrevet om emnet adskillige
>gange.

Link:
http://bilimport.tkrath.dk - dér står det meste...

/Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-10-03 11:26

Hej!

Mogens K wrote:

> Link:
> http://bilimport.tkrath.dk - dér står det meste...

Der er osse rigtigt. Men jeg håbede da virkeligt, at jeg kunne lære Christian at
søge :)

Fra : Christian

Dato : 01-10-03 12:08

Thankz !
kan til andre interesserede oplyse at info findes her :
http://bilimport.tkrath.dk/

mvh

Christian

Fra : Henrik B.

Dato : 01-10-03 19:52

Christian wrote:
:: Hej Gruppe
::
:: Kan nogen forklare mig hvad proceduren er hvis jeg finder en bil jeg
:: vil købe i tyskland. Hvordan finder jeg ud af hvad der skal betales
:: for at få den ind i DK ?

Blot som en advarsel, har det for et par dage siden været et indslag, hvor
man fastslår at op mod 1/3 af biler til salg på det tyske marked, har fået
pillet ved km-tallet = skruet ned.

M.v.h.

Fra : Martin Kiefer

Dato : 04-10-03 13:33

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> Blot som en advarsel, har det for et par dage siden været et indslag, hvor
> man fastslår at op mod 1/3 af biler til salg på det tyske marked, har fået
> pillet ved km-tallet = skruet ned.

Derfor det også er vigtigt at gøre som Thomas foreslår på sin hjemmeside,
kontroller servicebog, kig efter klistermærker osv.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : ENN

Dato : 04-10-03 16:31

Hvem siger det samme ikke gælder på det Danske marked???????????

Fra : Martin Kiefer

Dato : 05-10-03 08:14

"ENN" <enn@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem siger det samme ikke gælder på det Danske marked???????????

Det siger jeg som sådan heller ikke. Det gør det vel også. Der var vist en
træd med en der havde købt en bil på en auktion hvor det var tlfældet.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk