Robbie Williams - Hjælp søges
Fra : Thomas

Dato : 30-09-03 23:38

Hejsa

Jeg søger nogen specielle numre (Remix og Radio-edits o.lign)
med Robbie Williams.
Nogen numre der kun er udgivet som B-sider på singler, praktisk
tager er umulige at fremskaffe den dag i dag...
Så jeg vil meget gerne i kontakt med nogen der ligger inde med
en masse singler med ham... Specielt nogen af de helt gamle..

De singler det drejer sig om er:

Freedom (2 forskellige udgaver af singlen)
South Of The Border
Angels
Let Me Entertain You
No Regrets
Strong
She's The One / It's Only Us
Kids
Supreme
Let Love Be Your Energy
Eternety /The Road To Mandalay
Better Man

Med Venlig Hilsen
Thomas J.

Ps. Kontakt mig gerne pr. e-mail

Fra : zcully

Dato : 01-10-03 16:45

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> [...]
> en masse singler med ham... Specielt nogen af de helt gamle..
>
> De singler det drejer sig om er:
>
> Freedom (2 forskellige udgaver af singlen)

Du kan faktisk for relativt billige penge få de fleste af nævnte ved
www.amazon.co.uk.
Hvis du vil have sjældnere udgaver kan du gå ind på www.eil.com De er dog
tit dyre.

/Zcully