fedt i jødekage
Fra : sn67

Dato : 30-09-03 18:40

Er der nogen der ved hvor mange gr. fedt (pr. 100 gr) der er i en almindelig
jødekage fra bageren (i nogle dele af landet kendt som en snegl)?

mvh
Susanne

Fra : Padmé Amidala

Dato : 30-09-03 21:16

Jeg troede, at jødekager var de småkager man får ved juletid med kanel på
toppen... ;)

VH
Padmé

Fra : gap

Dato : 01-10-03 05:22

Det er der også men det er måske også et slangord for kanelsnegl.

Hilsen

Grethe

Fra : Marianne

Dato : 01-10-03 10:34

"sn67" <sn67@ping.dk> wrote in message

> [...]
almindelig
> jødekage fra bageren (i nogle dele af landet kendt som en snegl)?

Wienerbrød - et sted mellem 400 og 500 kcal pr. 100 g. Mellem 30 - 40 g af
de 100 g kage er fedt.

mvh
marianne

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-10-03 22:17

Ja jeg vil nu også mene Jødekager er de der julesmåkager.