Gravity-fil mangler
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-09-03 18:32

Greetings!

Jeg beklager de netikette-kiks som dette indlæg rummer, men jeg gider altså
ikke sætte OE korrekt op for at søge et par filer til min Gravity (den er
gået meget i udu).

Jeg søger en fil ved navn SSCE4232.DLL som er strøget efter et voldsomt
Windows-nedbrud. Er der én der gider/har lyst til at sende mig den fil?

--
Med Venlig Hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-09-03 18:58

In dk.edb.internet.software.mail+news, Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg søger en fil ved navn SSCE4232.DLL som er strøget efter et voldsomt
> Windows-nedbrud. Er der én der gider/har lyst til at sende mig den fil?

Hent grav25.exe og omdøb den til grav25.zip. Den ligger deri.

grav25.exe kan findes her: <http://www.speckz.org/gravity/>.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-10-03 17:19

In article <blcg6m$al924$1@ID-136857.news.uni-berlin.de>,
monospam@mail.dk says...
> Hent grav25.exe og omdøb den til grav25.zip. Den ligger deri.

Takker

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-10-03 18:32

> Takker

No problemo. :)

Jeg har en ssce5132.dll liggende i min The Bat!-installation
(emailklient). Den har version 5.6.0.0 hvor din Gravity-fil har version
4.21.0.0. Det er tilsyneladende en "Sentry Spelling-Checker Engine".

Gad vide om det betyder noget stort. Men hvis ikke du har problemer
kan det vel være ligemeget. Min kommentar skyldes ligeså meget undren
over at de ikke har opdateret andet end gravity.exe i Super Gravity.
4.21.0.0 er fra 1996 mens 5.6.0.0 er fra 1998.