Go Jul
Fra : erik larsen

Dato : 30-09-03 17:50

Jeg ønsker alle en God Jul og et Godt Nyt År

Må I alle tænke på de palmtræer jeg skal ligge under med en kold drink og
kun iført G-streng (XXXL selvføligt)

Erik L

Fra : Cyril Malka

Dato : 01-10-03 09:37

Den Tue, 30 Sep 2003 18:49:39 +0200, erik larsen har skrevet :

> Jeg ønsker alle en God Jul og et Godt Nyt År

Rosh Hashana, det jødiske nytår er lige blevet fejret. År 5764 er vi i
(kippur skal derfor igen fejres på min fødselsdag

Men du er lidt tidligt på den med Jul

--
Venligst

Cyril