TURBO levering?
Fra : Jakob

Dato : 30-09-03 16:59

Hvilke transportører (PostDK/Danske fragtmænd osv) leverer samme dag som
produktet sendes? Mener jeg har hørt man kan smide en pakke med DSB på et
tog til destinationen og modtageren så kan afhente på banegården?
Hvor finde jeg info om dette?

Fra : Michael H

Dato : 30-09-03 18:11

Alle andre der skal have lynlevering - bruger Taxa ellers kontakt en
speditør -de vil tage imode opgaven med glæde - det eneste du ikke skal
spørge til er prisen!

Michael

Fra : Amager Demo

Dato : 30-09-03 19:51

> [...]
> produktet sendes? Mener jeg har hørt man kan smide en pakke med DSB på et
> tog til destinationen og modtageren så kan afhente på banegården?

Du har brug for et KURÉR-firma.

De findes i stort tal over hele landet; derfor specifik hjælp kræver
specifikke data.

Landsdækkende er bl.a. Budstikken, men som sagt, de findes i hobetal.

HINT: Et lille ukendt billigt firma er måske ikke det mest troværdige; husk
også at undersøge forsikringsforhold!!

Mvh
Niels Christoffersen